Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego

19-01-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.90 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2003680735
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 11:51:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego

      Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego

       

      Autor
      Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek

      Opis

      Wydawnictwo AWF Poznań
      ISBN 83[zasłonięte]88923-4

      Poznań 2004.,  wyd. 1, format 165 x 235, objętość 182 str., oprawa miękka

      Prezentowane rozważania ilustrowane są konkretnymi, praktycznymi przykładami, co powinno ułatwić Czytelnikowi lepsze i pełniejsze przyswojenie informacji i terminów zawartych w pracy.

      Autorzy opracowania zdają sobie sprawę z niedoskonałości tekstu i z tego, że nie wyczerpali zapewne wszystkich, ważnych problemów związanych z obsługą ruchu turystycznego, ale jednocześnie mają nadzieją, iż publikacja okaże się przydatną pomocą dydaktyczną dla studentów szkół turystyczno-hotelarskich, w których realizowany jest przedmiot „Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego", określony w standardach nauczania dla kierunku studiów: turystyka i rekreacja. Sądzimy, że praca będzie również przydatna dla pracowników sektora turystyki, którzy znajdą w niej wiele inspirujących przemyśleń i praktycznych rad dla lepszej obsługi uczestników ruchu turystycznego.

      Spis Treści

      Rozdział 1 SPOŁECZNO-PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO (S. Bosiacki)
      1.1. Potrzeby turystyczne .
      1.2. Motywacje i oczekiwania turystów
      1.3. Etyka w turystyce - etyka zawodu.
      1.4. Kultura obsługi
      Rozdział 2 DZIAŁALNOśĆ BIUR PODRÓŻY W ZAKRESIE ORGANIZACJI
      1 OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO (J. śniadek)
      2.1. Formy działalności biur podróży .
      2.2. Organizacja biura podróży .
      2.2.1. Dział obsługi klienta .
      2.2.2. Administracja i finanse .
      2.2.3. Marketing
      2.3. Działalność touroperatorska
      2.3.1. Określenie idei produktu .
      2.3.2. Opracowanie produktu (imprezy turystycznej) .
      2.3.3. Kreowanie produktu (imprezy turystycznej) w świadomości nabywców .
      2.3.4. Zapewnienie możliwie szerokiej sieci dystrybucji
      Rozdział 3 BAZA NOCLEGOWA I GASTRONOMICZNA W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO (J. śniadek) .
      3.1. Klasyfikacja bazy noclegowej .
      3.2. Organizacja pracy w obiekcie hotelarskim
      3.2.1. Recepcja
      3.2.2. Służby parterowe
      3.2.3. Służba pięter.
      3.2.4. Baza gastronomiczna
      3.2.5. Inne działy obsługujące gości .
      Rozdział 4 TRANSPORT W TURYSTYCE (A. Wartecka-Ważyńska)
      4.1. Pojęcie transportu.
      4.2. Podział transportu
      4.2.1. Transport kolejowy .
      4.2.2. Transport drogowy.
      4.2.3. Transport lotniczy .
      4.2.4. Transport wodny .
      4.3. Usługi dodatkowe w transporcie

      Rozdział 5 PILOTAŻ I PRZEWODNICTWO (T. Manasterska)
      .
      5.1. Podstawy prawne pilotażu .
      5.2. Obowiązki pilota wycieczek
      5.3. Prawa pilota wycieczek
      5.4. Podstawy prawne przewodnictwa turystycznego.
      5.5. Prawa i obowiązki przewodnika turystycznego.
      Rozdział 6 UBEZPIECZENIA W TURYSTYCE (T. Manasterska)
      6.1. Ubezpieczenie kosztów leczenia
      6.2. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
      6.3. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy .
      6.4. Ubezpieczenie Assistance Tourist
      6.5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
      6.6. Ubezpieczenia komunikacyjne.
      Rozdział 7 UMOWY W TURYSTYCE (E. Pawłowska)
      7.1. Pojęcie umowy.
      7.2. Zawarcie umowy
      7.3. Umowy zawierane w obsłudze ruchu turystycznego .
      7.3.1. Umowy o pojedyncze świadczenie
      7.3.2. Umowy o organizację imprez turystycznych .
      7.4. Odpowiedzialność biura podróży za niewykonanie lub
      nienależyte wykonanie umowy
      7.4.1. Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
      7.4.2. Odpowiedzialność pośrednika.
      7.4.3. Odpowiedzialność agenta turystycznego
      7.5. Odpowiedzialność cywilna hotelarzy za rzeczy wniesione przez gości
      Rozdział 8 DOKUMENTY I PRZEPISY WYSTĘPUJĄCE W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO (M CzajkowskiJ
      8.1. Paszporty
      8.2. Przekraczanie granicy i przepisy wizowe
      8.3. Prawo dewizowe
      8.4. Przepisy meldunkowe
      8.5. Prawo celne
      Rozdział 9 KORESPONDENCJA I JĘZYK HANDLOWY W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO (J. śniadek)
      9.1. Podstawowe zasady redagowania pism
      9.2. Układ pisma handlowego w języku polskim
      9.3. Rodzaje pism handlowych
      Rozdział 10 JAKOśĆ W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO (J. śniadek)
      10.1. Definicje jakości .
      10.2. Koncepcja Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM)
      Rozdział 11 NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE W OBSŁUDZE RUCHU TURYSTYCZNEGO (K. Majchrzak) .
      11.1. Geneza komputerowych systemów rezerwacyjnych (CRS) .
      11.2. Funkcje systemów CRS
      11.3. Marketing Online i handel elektroniczny
      BIBLIOGRAFIA


      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: