Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Metody aktywizujące w szkoleniach [nowa]

28-02-2012, 15:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969364
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 16:27:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Metody aktywizujące w szkoleniach
Carol Auerbach, Mel Silberman

Metody aktywizujące w szkoleniach
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83[zasłonięte]89355-8
  • liczba stron: 351
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • Wymiary: 155 x 235 mm
  • Rok wydania: 2004
  • Opis

    Celem publikacji jest prezentacja najskuteczniejszych metod stosowanych podczas projektowania i realizacji szkoleń, propagowanie uczenia się przez działanie oraz dostarczenie szkoleniowcom praktycznych zaleceń i gotowych materiałów szkoleniowych.

    Spis treści:
    Przedmowa
    Część I Wprowadzenie
    Proces uczenia się
    Wątpliwości związane z aktywnym szkoleniem
    Formuły realizacji aktywnego szkolenia
    Część II Opracowanie programu aktywnego szkolenia
    Rozdział 1. Ustalenie potrzeb szkoleniowych i określenie profilu uczestników
    Po co gromadzić dane o uczestnikach
    Jakie informacje powinny być zbierane
    Jak zbierać informacje
    Co zrobić, gdy brakuje czasu na zebranie odpowiedniej ilości danych
    Rozdział 2. Wyznaczenie celów nauczania i zadań szkoleniowych
    Cele nauczania
    Zadania szkoleniowe
    Sposób formułowania zadań
    Słowa używane w formułowaniu zadań
    Informowanie uczestników o zadaniach
    Rozdział 3. Projektowanie ćwiczeń wprowadzających
    Co można osiągnąć dzięki ćwiczeniom wprowadzającym
    O czym należy pamiętać podczas opracowywania ćwiczeń wprowadzających
    Dziesięć sposobów na pobudzenie aktywnego udziału w zajęciach
    Rozdział 4. Przygotowanie skutecznego wykładu
    Pięć sposobów na pobudzenie zainteresowania słuchaczy
    Pięć sposobów na ułatwienie rozumienia i zapamiętywania
    Pięć sposobów na pobudzenie zaangażowania uczestników podczas wykładu
    Pięć sposobów na utrwalenie materiału
    Przykład dobrze opracowanego wykładu
    Rozdział 5. Wykorzystanie metod zastępujących wykład
    Demonstracja
    Studium przypadku
    Naprowadzanie
    Stymulowanie pytań
    Samodzielne poszukiwanie informacji
    "Zespoły badawcze"
    Puzzle
    Turniej
    Przykłady wykorzystania metod zastępujących wykład
    Rozdział 6. Uczenie się przez działanie
    Odgrywanie ról
    Gry i symulacje
    Obserwacja
    Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię
    Zadania pisemne
    Realizacja projektów
    Rozdział 7. Projektowanie ćwiczeń
    Trzy główne składniki ćwiczeń
    Przygotowanie ćwiczenia
    Ustalanie szczegółów ćwiczenia
    Kreatywne stosowanie ćwiczeń
    Rozdział 8. Ustalanie kolejności ćwiczeń
    Wskazówki dotyczące ustalania kolejności ćwiczeń
    Przykłady ustalania kolejności ćwiczeń
    Szczegółowe wskazówki dotyczące ustalania kolejności ćwiczeń
    Kolejność działań podczas szkoleń opartych na ćwiczeniach
    Rozdział 9. Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy
    Przed szkoleniem
    Podczas szkolenia
    Pod koniec szkolenia
    Rozdział 10. Planowanie programu aktywnego szkolenia
    Makroprojekt programu aktywnego szkolenia
    Przykład programu aktywnego szkolenia
    Część III Realizacja programu aktywnego szkolenia
    Rozdział 11. Rozpoczęcie programu aktywnego szkolenia
    Przygotowanie psychiczne
    Przygotowanie miejsca
    Powitanie uczestników i stworzenie więzi z nimi
    Wykorzystanie pierwszych 30 minut szkolenia
    Analiza planu szkolenia
    Zachęcanie do skomentowania planu szkolenia
    Rozdział 12. Kierowanie grupą szkoleniową
    Ustalanie norm zachowań
    Pozyskanie zainteresowania grupy
    Umocnienie pozytywnego reagowania na kierowanie grupą
    Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
    Rozdział 13. Wygłaszanie wykładów i prowadzenie dyskusji
    Poznanie grupy
    Przygotowanie wykładu
    Kontrola mowy ciała
    Pomoce wizualne
    Przejścia między częściami wykładu
    Prowadzenie dyskusji
    Rozdział 14. Prowadzenie ćwiczeń w grupach i wspomaganie
    zespołowego uczenia się
    Zorganizowanie ćwiczeń
    Zespołowe uczenie się
    Rozdział 15. Zakończenie i ocena programu aktywnego szkolenia
    Analiza treści szkolenia
    Pytania i zastrzeżenia dotyczące szkolenia
    Samoocena wiedzy i umiejętności
    Zastosowanie nabytych umiejętności w pracy
    Wyrażenie uczuć odnośnie do szkolenia
    Ocena szkolenia
    Bibliografia
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa