Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Menedżer coachem. jak rozmawiać...

28-02-2012, 20:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2032461919
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-02-2012 05:46:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Menedżer coachem. jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Porosło Wiesław, Rzycka Olga

Menedżer coachem. jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52670
  • liczba stron: 312
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: HR
  • Wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa.Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching i związane z nim umiejętności. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli.Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.

    Spis treści:
    O autorach
    Podziękowania
    Przedmowa
    Wprowadzenie
    Dla kogo jest ta książka?
    Jaki cel przyświecał jej napisaniu?
    Czemu służy coaching?
    Część I. Grunt
    Rozdział 1. Poglądowe wprowadzenie
    Współczesny świat i menedżer
    Definicje, istota, cele coachingu
    Po co coaching?
    Dane o coachingu
    Menedżer jako coach
    Specyfika coachingu menedżerskiego
    Rozdział 2. Miejsce coachingu we współczesnym świecie biznesu
    Kierunki zmian w świecie biznesu - wyzwania dla organizacji
    Rola menedżerów
    Część II. Fundamenty
    Rozdział 3. Menedżer i coach
    Rola coacha
    Atrybuty dobrego menedżera-coacha
    10 przykazań menedżera-coacha
    10 zasad menedżera-coacha
    Wpływ wartości wyznawanych przez menedżera-coacha na jego zespół
    Rozdział 4. Człowiek
    Kim jest człowiek?
    Rozumienie osoby
    Wskaźniki, które sygnalizują problemy psychologiczne coachowanego
    Rozdział 5. Zmiana
    Kilka słów o zmianie
    Zmiana osobista
    Opór
    Rozdział 6. SFA - koncentracja na rozwiązaniach
    Solution Focused Approach - podejście skupione na rozwiązaniu
    Solution Focused Coaching - coaching skupiony na rozwiązaniu
    Narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań
    Rozmowy oparte na SFC
    Rozdział 7. Dialog
    O pracy menedżera-coacha
    Efektywna komunikacja
    Co wpływa na komunikację?
    Dialog coachingowy
    Mówienie - pytanie
    Rozmowy coachingowe
    Rozmowy wspierające
    Język
    Opowiadanie historii
    Styl coachingu
    Część III. Filary
    Rozdział 8. Relacja
    Relacja coachingowa
    Wskaźniki relacji
    Budowanie relacji coachingowej
    Zaangażowanie w relację coachingową
    Rozdział 9. Zaufanie
    Czym jest zaufanie
    Korzenie naszej tendencji do ufania albo nieufania drugiej osobie
    Zaufanie i przywództwo
    Dlaczego zaufanie jest ważne?
    Budowanie zaufania
    Zaufanie do samego siebie
    Okazywanie zaufania
    Brak zaufania w organizacjach
    Rozdział 10. Przekonania
    Przekonania i cykl osiągania rezultatów
    Praca z przekonaniami
    Zniekształcenia myślenia
    Rozdział 11. Emocje i motywacja
    Emocje
    Motywacja
    Coaching i emocje
    Rozdział 12. Narzędzia
    Narzędzia i techniki w coachingu
    Ty jako narzędzie coachingu
    Słuchanie
    Zadawanie pytań
    Przeformułowywanie (reframing)
    Obserwacja
    Informacja zwrotna (feedback)
    Perspektywy
    Skalowanie
    Poszukiwanie wyjątków
    Komplementowanie
    Zasoby
    Metafory
    Działanie
    Doradzanie klientom
    Struktury prowadzenia rozmów
    Część IV. Dach
    Rozdział 13. Proces coachingu
    Ogólna struktura procesu coachingu
    Badanie potrzeb coachingowych
    Określanie celów
    Negocjowanie oczekiwań wobec coachingu i kontrakt coachingowy
    Cykl coachingu
    Z czego składa się sesja coachingowa?
    Inicjowanie relacji coachingowej
    Rozumienie sytuacji, w której dana osoba się znajduje
    Zamykanie relacji coachingowej
    Rozdział 14. Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów stosujących coaching
    Zagrożenia
    Twoje ego
    Jak nie zostać ratownikiem ani prześladowcą?
    Siła nawyków
    Oczekiwania zwierzchników
    Jak ruszyć lokomotywę?
    Rozdział 15. Rady praktyków
    Jak się przygotowywać do sesji coachingowej?
    Co robić, żeby coaching był bardziej efektywny?
    Rady związane z prowadzeniem coachingu
    Zasady i wskazówki dla wszystkich, którzy rozpoczynają coaching
    Trzy reguły pomagania innym
    Rozdział 16. Wskazówki na drogę
    Doskonalenie się
    Kiedy zacząć stosować coaching?
    Ile jeszcze muszę się uczyć?
    Gdzie szukać wsparcia?
    Na zakończenie
    Bibliografia (polecana literatura dodatkowa)
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa