Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media powszednie - Lisowska-Magdziarz

19-01-2012, 14:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 1996427719
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 12   
Koniec: 12-01-2012 22:29:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 


Media powszednie
Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku
Lisowska-Magdziarz Małgorzata

wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
wydanie 2009 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2636-6
Format: 17x24 cm, 432 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Media powszednie :
Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej oraz podporządkowanie treści i form przekazów medialnych potrzebom rynku reklamowego, czyniące z reklamy główną zawartość środków komunikacji masowej i ostateczny punkt odniesienia dla wszystkich innych tekstów w mediach. Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami. Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.
Zapis "życia z mediami"polskiej klasy średniej powstał jako rezultat badańmedioznawczych oraz kilkuletnich obserwacji prowadzonych wśród mieszkańców jednej, przeciętnej ulicy w Krakowie.


okładka