Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Media globalne - Flew Terry

28-01-2012, 0:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2020685246
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 20:00:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Media globalne
Flew Terry

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
wydanie 2010 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2885-8
Tłumaczenie: Lorek Marta
Ilość stron: 260
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Media globalne:
Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują:
* historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji;
* różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkachregionalnych i narodowych;
* sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów;
* zakres i funcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.

Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.
John Sinclair, Uniwersytet w Melbourne

Media globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.
Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie


 
okładka