Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mechanizmy władzy w biznesie

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.89 zł      Najwyzsza cena licytacji: 37.89 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098777920
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 1    Wyświetleń: 8   
Koniec: 04-03-2012 16:54:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Mechanizmy władzy w biznesie

Okładka książki

Tytuł oryginału: Executive Power: Use the Greatest Collection of Psychological Strategies to Create an Automatic Advantage in Any Business Situation

Autorzy: David J. Lieberman

Rok wydania: 2010

Stron: 224

Tłumaczenie: Joanna Krzemień-Rusche

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2871-1

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Moc tkwi w psychologii

  • Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
  • Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
  • Kieruj trudnymi ludźmi
  • Poznaj kulisy psychologii konfliktu
  • Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel

FBI już korzysta z niezawodnych rad Liebermana, a Ty?

Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!

  • Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
  • Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
  • Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
  • Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
  • Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
  • Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.

Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem. Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse — możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_kompetencje_osobiste