Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Maxwell Render 2.5 Node ENG WIN/MAC

27-01-2012, 19:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 240 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2068787738
Miejscowość Lódź
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-02-2012 12:04:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2-3 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

-Klucz licencyjny wysyłany jest TYLKO drogą elektroniczną

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Wysyłka elektroniczna - 0 zł

 

 

Maxwell Render node jest wsparciem dla standardowej licencji Maxwell Rendera wykorzystywana jako pomoc renderowania projektów poprzez pracę sieciową. Umożliwia instalację kolejnej licencji tego silnika renderującego na dodatkowej maszynie (niezależnie od ilości rdzeni procesora).

 

 

Wśród wielu „silników renderujących”, jednym z najbardziej interesujących w ostatnim czasie jest Maxwell Render. Praca w nowym środowisku to niewątpliwe wyzwanie dla artysty, jednak wszyscy Ci, którzy używali aparatu fotograficznego, z pewnością zaadaptują się do nowego sposobu pracy.

Maxwell Render bazuje na prawdziwym modelu fizycznym:

W odróżnieniu od innych modułów, Maxwell nie korzysta wyłącznie z przestrzeni RGB do opisywania parametrów światła. Nowe dziecko Next Limit rozpatruje światło jako falę elektro-magnetyczną, zdefiniowaną przez pełne spektrum od podczerwieni do ultrafioletu.

Pełne Global illumination:

Maxwell uwzględnia wszystkie możliwe interakcje, jakie zachodzą pomiędzy obiektami w scenie. Nie tylko zwykłe indirect diffuse illumination, ale również bardziej wyrafinowane efekty, takie jak indirect glossy caustic, tworzone przez światło przechodzące przez obiekty wolumetryczne.

Nowe materiały, bazujące na prawdziwych właściwościach optycznych:

Aby zachować pełną poprawność obliczeń, Maxwell współpracuje jedynie z własnymi materiałami, które są zbudowane na bazie krzywych BSDF (Bidirectional Scattering Distribution Function). Materiały te, mogą być również modyfikowane i budowane od podstaw przy użyciu Biblioteki SDK.

Nie trzeba ustawiać setek różnych parametrów renderingu:

Maxwell szczyci się prostotą ustawień. Tak naprawdę jakość finalnego obrazka zależy wyłącznie od 2 ustawień; czasu, oraz ilości przebiegów, jakie program ma wykonać. Użytkownik decyduje ile czasu chce przeznaczyć na przeliczanie, a program sam ustawia najbardziej optymalne dla tego czasu parametry.

Każdy obiekt w scenie może emitować światło:

Maxwell pozwala użyć dowolnego obiektu w scenie jako źródła światła. Co najważniejsze, program doskonale radzi sobie z wieloma źródłami światła.

Physical Sky:

Maxwell używa poprawnego fizycznie modelu nieba. Render uwzględnia długość i szerokość geograficzną, porę roku i godzinę, w jakiej zostało zrobione „zdjęcie”

Kompatybilność:

Maxwell jest osobym programem, dzięki czemu jest kompatybilny z wieloma systemami (Windows 32/64, Linux 32/64, Max OS X)

Programy współpracujące z silnikiem:

  • Kompatybilny z 3DS Max 9, ArchiCAD, Cinema4D , LightWave3D, Maya, Rhino3D, SketchUp, Solidworks, XSI, form.Z