Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Maxon CINEMA 4D Prime R13

27-01-2012, 20:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 951 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2064425841
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 89   
Koniec: 17-02-2012 11:12:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Sprzedaż oprogramowania


- [zasłonięte]@viasoft.pl

- 607-[zasłonięte]-759

- 301474

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

KURIER DPD ( wysyłka 2-3 dni)

CINEMA 4D to profesjonalny pakiet narzędzi 3D oferujący wszystko, czego można potrzebować do tworzenia najwyższej klasy obrazów 3D – od filmów i spotów telewizyjnych, poprzez zastosowania w dziedzinie architektury, gier, multimediów, design oraz inżynierii. Tworzony przez ponad dwadzieścia lat program oferuje fascynującą jakość obrazu oraz intuicyjny, łatwy w obsłudze interfejs, który łączy profesjonalizm oraz artyzm na wszystkich poziomach zaawansowania. CINEMA 4D oferuje szybkość i produktywność, wykorzystując ostatnie osiągnięcia w technologii komputerowej. Program oferuje różne konfiguracje dopasowane do indywidualnych potrzeb różnych segmentów rynku 3D.

Cinema 4D Prime

Cinema Prime zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do tworzenia najwyższej klasy obrazów 3D oraz animacji. Wystarczy uruchomić program i rozpocząć pracę. Dla osób, które potrzebują bardziej wszestronnych narzędzi MAXON umożliwia upgrade do pozostałych, bardziej zaawansowanych wersrsji programu.

Nowości w Cinema 4D R13:

Nowy, ulepszony Engine renderingu
Artyści cyfrowi dążą do nieustannej poprawy jakości swoich obrazów. Nowa wersja CINEMA 4D oferuje liczne ulepszenia w zakresie fotorealizmu:

  • Rendering fizyczny: Tworzenie fotorealistycznych obrazów jest obecnie łatwiejsze niż kiedykolwiek. Bazuje ono na właściwościach realnych obiektywów i kamer i pozwala dokładnie obliczyć rozmycie w ruchu, głębię ostrości oraz zniekształcenia soczewek w zależności od długości ogniskowej, przysłony oraz czasu naświetlania.
  • Efektywne rozproszenia podpowierzchniowe: obecnie można z powodzeniem odtworzyć materiały półprzezroczyste, takie jak mleko, skóra czy wosk, a nowy shader rozproszeń podpowierzchniowych jest dostępny dla obu engine’ów do renderingu.
  • Nowe filtry antyaliasingu: Antialiasing jest obecnie o wiele lepszej jakości dzięki algorytmom Mitchella i Gaussa.

Stereoskopowa praca
Możliwości stereoskopowe dodane do wersji R13 w ten sposób, aby możliwe było ich płynne zastosowanie na różnych rodzajach mediów.

  • Stereoskopowa konwersja kamery: Umożliwia użytkownikom kontrolę i łatwą konwersję pomiędzy trybem równoległym, według osi, bez osi oraz trybem stereoskopowym
  • Stereoskopowy podgląd obrazów:Obrazy stereoskopowe można oglądać bezpośrednio w edytorze 3D, przy pomocy metod: anaglif, z przeplotem, przesłona i strona po stronie.
  • Opcje renderingu stereoskopowego: pozwalają użytkownikom na łatwy rendering połączonych obrazów stereoskopowych, lub też na rendering osobnych obrazów każdej z kamer 3D.
  • Obsługa Przeglądarki obrazów: przeglądanie animowanych renderingów stereo, dopasowanie paralaksy i eksportowanie renderingów jako połączonych lub bez łączenia.

Łatwiej dostępne narzędzia animacji postaci
Nowy zestaw narzędzi animacji postaci upraszcza cały proces tworzenia szkieletu. Eliminuje on techniczne problemy, jakie były wcześniej związane z animacją postaci i umożliwia szybkie animacje wszelkiego rodzaju postaci.

  • Nowy obiekt “Postać”: zawiera automatyczne tworzenie szkieletu, co upraszcza proces konstruowania i przypisywania szkieletu do postaci. Zawarto liczne przykładowe wzorce, które można następnie dopasować do własnych postaci.
  • Nowy system CMotion: pozwala użytkownikom na tworzenie własnych i stosowanie parametrycznych cykli chodzenia opartych na zdefiniowanych cyklicznych ruchach. Można sprawić, że postacie zaczną chodzić wzdłuż splajnu lub po terenie a także ręcznie decydować, gdzie postać ma postawić stopę. Funkcja ta może być zintegrowana z postacią lub też przypisana do dowolnego obiektu w scenie.
  • Nowy system mięśni: CINEMA 4D R13 pozwala na dowolnie definiowane mięśnie. Mięśnie te można przytwierdzać do wielu połączeń w obrębie szkieletu. Uwzględniają one także deformacje skóry podczas rozciągania i przesuwania.
  • Nowy deformer zderzeń: zniekształca powierzchnie w oparciu o zderzenia i umożliwia postaciom na interakcję ze środowiskiem wokół nich.

Ulepszenia organizacji pracy, modelowania i animacji
CINEMA 4D jest znana z niesamowitej prostoty obsługi. Przy pomocy ulepszonej nawigacji oraz licznych usprawnień interfejsu można wykonywać różne zadania w sposób bardziej efektywny.

  • System nawigacji: nowa nawigacja oparta o położenie kursora automatycznie ustala punkty POI (charakterystyczne) dla obracania, przesuwania i skalowania obrazu w oparciu o kliknięty punkt na ekranie. Prędkość ruchu kamery jest zawsze płynna i dopasowana do sceny, niezależnie od odległości od punktu POI. Pozwala to na intuicyjną nawigację wokół dowolnego obiektu w scenie.
  • Klawisze: pozwalają na aktywację narzędzia tylko wtedy, gdy jest wciśnięty skrót klawiszowy i następnie umożliwia powrót do poprzedniego narzędzia.
  • Nowy interfejs splajnów: atrybuty danych splajnów można edytować o wiele bardziej precyzyjnie przy pomocy dodatkowych typów splajnów i możliwością oglądania splajnów w osobnym dużym oknie.
  • Wskaźnik lokalizacji: nowy wskaźnik, który informuje o lokalizacji wybranych obiektów poza aktywnym widokiem.
  • Manipulacja powierzchniami: oferuje liczne elastyczne opcje w trybie nieskończonych osi, które pozwalają użytkownikowi na rozpoczęcie manipulacji z dowolnego punktu i łatwe przyciąganie powierzchni do innych obiektów w scenie. Oś obrotu może teraz dodatkowo wyświetlać obrót przegubowy, co w łatwy sposób wizualizuje sytuacje, w których może zaistnieć blokada przegubu. Można także przekształcać wiele obiektów równocześnie – indywidualnie, a nie jako grupę.
  • Ulepszenia animacji: w oparciu o opinie użytkowników wprowadzono wiele drobnych usprawnień działania animacji. Poprawia to efektywność pracy i obejmuje między innymi klamry, lepszą edycję krzywych, markery, itp.

Efektywność działania
Profesjonalni artyści 3D tworzą w różnych miejscach, często przemieszczając się i pracując na różnych platformach. Płynna współpraca między nimi oraz możliwość wymiany danych to podstawa sukcesu.

  • Obiekty XRef: poszerzenie możliwości oraz efektywności dzięki plikom Xref, które można w pełni osadzić w pliku aktualnie edytowanym. Obiekty Xref można dzięki temu teksturować, animować oraz dodawać do nich wyrażenia lub symulacje w obrębie pliku podstawowego. Znakomite ułatwienie w pracy grupowej.
  • Ulepszona integracja C.O.F.F.E.E. oraz języka skryptów Pyton: ulepszono menadżery do wymienionych narzędzi, co daje programistom i twórcom oprogramowania elastyczne i programowalne narzędzie do nowych zadań i zastosowań. Pluginy Python oraz skrypty obecnie pojawiają się obok tych utworzonych w C++ oraz C.O.F.F.E.E.
  • Obsługa nowych formatów plików: artyści mają obecnie mieć dostęp do jeszcze większej ilości plików. Pliki wieloprzejściowe można teraz zapisywać w kilku kanałach w pojedynczym pliku OpenEXR. Popularny format FBX oraz COLLADA zostały zaktualizowane i są teraz o wiele bardziej przyjazne i elastyczne.
  • Wymiana z After Effects: integracja z programem Adobe After Effects jest teraz nieporównanie lepsza – łącznie z obsługą 29.97fps, markerem linii czasu oraz obiektami sceny.

Minimalne wymagania sprzętowe:

- Windows 7, Vista lub XP na procesorze Intel lub AMD obsługujące SSE2
- Mac OS X 10.5.8 lub nowszy na procesorze Intel-Mac
- 1024 MB RAM
- DVD ROM drive
- 2,5GB wolnego miejsca na dysku

PORÓWNANIE WERSJI !!

http://www.maxon.net/products/general-information/general-information/product-comparison.html