Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MATEMATYKA NA WESOŁO ZOO KLASA 1 edurom PL

18-01-2012, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.99 zł     
Użytkownik kaneicompany
numer aukcji: 2034737856
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 12:05:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha









MATEMATYKA NA WESOŁO ZOO KLASA 1  edurom
POLSKA DYSTRYBUCJA ŚWIETNY PREZENT









 

 
 Program eduROM edukacyjna gra matematyczna Pierwsze Odkrycia został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu pod numerem: 1624/2004. W trakcie gry Twoje dziecko będzie mogło przeżyć 15 wesołych przygód, a Ty się dowiesz, jak sobie radzi z matematyką. Nagrodą za rozwiązanie każdego ćwiczenia jest naklejka. Aby zdobyć główną nagrodę, dziecko musi zebrać wszystkie naklejki. Rozwiązywanie zadań będzie świetną zabawą, a przy okazji Twoje dziecko poćwiczy dodawanie i odejmowanie liczb, grupowanie różnych przedmiotów według ich kształtu i koloru, porównywanie liczebności zbiorów i odczytywanie czasu.

ARYTMETYKA
Podczas pracy z programem Twoje dziecko stopniowo nabierze biegłości w dodawaniu i odejmowaniu liczb, przeliczaniu przedmiotów i osób oraz porządkowaniu elementów w ciągu.

FIGURY GEOMETRYCZNE
Gra zawiera różnorodne ćwiczenia zapoznające dziecko z kształtami i podstawowymi figurami geometrycznymi, takimi jak trójkąt, kwadrat, prostokąt i koło. Zadania wyrabiają umiejętność rozpoznawania tych figur w otoczeniu dziecka oraz kształtują wyobraźnię przestrzenną.

MIERZENIE
Rozwiązując kolejne ćwiczenia Twoje dziecko zapozna się ze zjawiskiem upływu czasu. Wykonując szereg ćwiczeń z użyciem zegara, pozna jednostki czasu i nauczy się wskazywać pełne godziny zegarowe.

KLASYFIKACJA
Korzystając z programu, Twoje dziecko nauczy się grupować przedmioty według wyróżnionej cechy, tworzyć zbiory przedmiotów spełniających określone warunki oraz ustalać ich liczebność. Zadania te rozwijają spostrzegawczość oraz uczą dokonywania uogólnień.

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:
- setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych;
- możliwość śledzenia postępów w nauce:
o rejestr wyników,
o tablica rekordzistów;
- zabawy ćwiczące spostrzegawczość;
- stopniowalny poziom trudności zadań;
- pomoc w formie dźwiękowej;
- wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji.

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:
- liczby naturalne w zakresie 1 - 12;
- rozpoznawanie kształtów i kolorów;
- proste oznaczanie i odczytywanie czasu;
- wskazywanie liczb ze słuchu;
- liczenie w pamięci;
- łączenie liczb w pary;
- łączenie przedmiotów w zbiory;
- porządkowanie przedmiotów według kolejności i rozmiaru.

DANE TECHNICZNE:
Wersja dla PC:
- procesor Pentium II;
- system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP;
- 128 MB pamięci operacyjnej;
- 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
- karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
- napęd CD ROM/DVD 24 X;
- 16-bitowa karta dźwiękowa;
- mysz.

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:
- procesor Power PC 500 MHz;
- system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy;
- 128 MB pamięci operacyjnej;
- 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
- karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
- 16-bitowa karta dźwiękowa;
- napęd CD ROM/DVD 24 X;
- mysz. 


wymagania sprzętowe:
procesor Pentium II, 128 MB,80 MB wolnej przestrzeni HDD
system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/MAC os 10.1
i wyższe
wersja językowa:
polska