Matematyka 4 Zbiór zadań
M. Braun, K. Zarzycka, P. Zarzycki
liczba stron: 120
Zbiór jest uzupełnieniem kompletu książek Matematyka z plusem dla 4 klasy szkoły podstawowej, jednak może być z powodzeniem łączony z dowolnym programem nauczania matematyki. Obok zadań – zarówno prostych, jak i trudniejszych – książka zawiera kończące każdy dział testy, ćwiczenia rachunkowe i łamigłówki. W zbiorze znalazły się także testy całoroczne, przygotowujące uczniów do sprawdzianu po szóstej klasie. Książka jest nową wersją zbioru zadań dla 4 klasy, dostosowaną do wymogów obowiązującej podstawy programowej.
Matematyka 5. Zbiór zadań
K. Zarzycka, P. Zarzycki
liczba stron: 128
zbiór jest uzupełnieniem kompletu książek Matematyka z plusem dla 5 klasy szkoły podstawowej, jednak może być z powodzeniem łączony z dowolnym programem nauczania matematyki. Obok zadań – zarówno prostych, jak i trudniejszych – książka zawiera kończące każdy dział testy, ćwiczenia rachunkowe i łamigłówki. W zbiorze znalazły się także testy całoroczne, przygotowujące uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie.Książka jest nową wersją zbioru zadań dla 5 klasy, dostosowaną do wymogów obowiązującej podstawy programowej.
Matematyka 6. Zbiór zadań
Książka jest uzupełnieniem zestawu podręczników dla klasy 6. Zawiera w większości proste zadania, przeznaczone dla uczniów słabszych. Dzięki temu pomaga nauczycielowi w wyrównaniu poziomu klasy.
Treść zadań odwołuje się do różnorodnej tematyki – uczniowie poznają zastosowania matematyki w praktyce, dostrzegając jej związek z innymi przedmiotami.
Nowe gry i zabawy matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum
Alicja Kozłowska-Brzoza
OPRAWA MIĘKKA,
Wydawnictwo: Nowik
liczba stron: 192
format: 14,5 x 20,5 cm
Gry i zabawy matematyczne to niekonwencjonalny, choć mało wykorzystywany sposób nauczania matematyki. A szkoda! Gdy na lekcjach korzystamy z gier i zabaw ? nawet słabsi uczniowie mogą polubić matematykę. Łączmy więc przyjemne z pożytecznym ? zabawę z nauką. Niektóre gry i zabawy przedstawione w tej książce nadają się do wykorzystania już w młodszych klasach szkoły podstawowej, inne w starszych, a część dopiero w gimnazjum. Nie wymagają specjalnego wyposażenia. Można je stosować na lekcjach w szkole, na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych oraz na kółku matematycznym, w świetlicy szkolnej i na imprezach klasowych lub szkolnych, a także w domu i na wakacjach ? na koloniach i obozach.