Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketingowo o sporcie (nowa)

12-07-2012, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.90 zł     
Użytkownik www_czytam_pl
numer aukcji: 2440834940
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 7   
Koniec: 02-07-2012 18:42:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Nasze aukcje

O nas

Zapytanie

Opinie klientów

Dodaj do ulubionych sprzedawców

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do pištku w godzinach 9.00-17.00

tlen.pl: Kasia

Tel: +48 61 [zasłonięte] 95
kom. +48 [zasłonięte] 171 180
Fax +48 61 [zasłonięte] 26

E-mail: [zasłonięte]@czytam.pl

PHU TAMI
ul. Unii Lubelskiej 3
61-249 Poznań
(budynek WSK)

Zobacz jak do nas trafić

Transport

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.

Wysyłka kurierem: przedpłata na konto: 12 zł
przesyłka pobraniowa: 16 zł

Zakupiony towar zostanie dostarczony do Państwa za pośrednictwem kuriera.



Wysyłki staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie.

KAŻDA PRZESYŁKA JEST UBEZPIECZONA

Gwarancja

Produkt jest fabrycznie nowy.


Dokonując zakupu na naszych aukcjach akceptujesz regulamin dostępny w zakładce "O nas".

Uwaga

Po wygranej aukcji prosimy o przesłanie e-maila z:
  • adresem wysyłki
  • wybraną formą płatności



Marketingowo o sporcie




---== Opis ==---

Publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."

"We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe funkcjonowanie organizmu człowieka oraz dostarcza ludziom odprężającej ich rozrywki. Łacińska maksyma „mens sana in corpore sano” (zdrowy duch w zdrowym ciele) ciągle może być drogowskazem w codziennych oraz zawodowych działaniach człowieka. Harmonia osobowości ludzi obejmuje także zainteresowanie sportem, który jest jednym z obszarów aktywności społeczno-gospodarczej. Doskonale rozumiał to jeden z największych autorytetów, Jan Paweł II, przeznaczając część swego jakże cennego czasu na uprawianie sportu, spotkania ze sportowcami a także śledzenie rywalizacji zawodników i drużyn na ekranie telewizora. W ten nurt wpisuje się aktywność studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, którzy już po raz trzeci zorganizowali Dni Marketingu Sportowego zapraszając do udziału w międzynarodowej konferencji znanych sportowców, działaczy sportowych, dziennikarzy a także inne osoby. Jest to tym bardziej cenne, bowiem pozwala młodym ludziom, studentom, rozumieć problemy związane z marketingowym zarządzaniem sportem oraz przygotować się do podejmowania wielu obowiązków praktycznych po ukończeniu nauki.

Zorganizowana i starannie wypełniona różnorodną i bogatą treścią konferencja ma również na celu wymianę informacji między różnorodnymi podmiotami funkcjonującymi w sferze sportu. Współzależność oraz dzielenie się informacjami uznaje się za podstawowe warunki zwiększania skuteczności działań w sferze społeczno- gospodarczej. Konferencja stała się areną szerszego oraz głębszego naświetlenia zagadnień związanych z marketingiem sportowym. W trzech prezentowanych w opracowaniu blokach tematycznych opisano problemy marketingowego zarządzania wizerunkiem sportowca, korzystania ze sponsoringu sportowego jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z jego otoczeniem a także budowania relacji między mediami a sponsorami oraz organizacjami sportowymi.

Innym, szczególnie ważnym celem a zarazem efektem konferencji jest propagowanie idei uczciwości i etyki w zarządzaniu całym obszarem sektora sportowego. Ideowość młodych serc i umysłów, wspierana pięknymi przykładami z życia gwiazd sportu i organizatorów wielu imprez przyczyni się w przyszłości do coraz bardziej skutecznego przestrzegania aprobowanych przez społeczeństwo zasad. Jest rzeczą niezwykle istotną, aby szlachetna rywalizacja sportowców harmonizowała z etyką wszystkich podejmowanych działań organizacyjnych.

Zawarte w materiałach z konferencji treści są materialnym świadectwem przeżytych dni a jednocześnie mogą inspirować do podejmowania dalszych badań oraz opracowań teoretycznych. Z jednej strony nawiązują one do wielu nowych zdarzeń i doświadczeń związanych z Olimpiadą w Atenach, w 2004 roku, natomiast z drugiej strony wytyczają nowe sposoby myślenia i działania. Wiele osób jest zgodnych co do tego, że najbliższe lata mogą przynieść sporo zmian w sferze sportu na naszym globie. Z dużą radością i zadowoleniem można odnotować fakt, że studenci Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, jako organizatorzy konferencji, aktywnie i profesjonalnie wpisują się w nurt badań i wymiany poglądów na temat teraźniejszości i przyszłości marketingowego zarządzania sportem" - Prof. Dr Hab. Henryk Mruk, Katedra Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

AUTOR: Mruk Henryk, Jardanowski Piotr, Matecki Piotr, Kropielnicki Krzysztof (redakcja)

WYDAWNICTWO: Sport & Business Foundation

ROK WYDANIA: 2005

ISBN: 83-[zasłonięte]047-5-6

ILOŚĆ STRON: 370

FORMAT: 17 x 24

OPRAWA: broszura







Copyright 2011 by TAMI. Wszelkie prawa zastrzeżone