Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing wirusowy w internecie

07-03-2012, 0:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.70 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2105633810
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 12   
Koniec: 08-03-2012 07:47:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing wirusowy w internecie



Okładka:



Liczba stron:136
Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2124-8
Data wydania: 2[zasłonięte]009-08

OPIS KSIĄŻKI
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
  • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
  • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
  • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
  • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
  • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
Marketing wirusowy w internecie - SPIS TREŚCI:

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)
  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)

2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)
  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)

3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)
  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)

4. Wirusowość niejedno ma imię (73)
  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)

5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)
  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)

6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)
  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)

7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)
  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)

8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)

O autorach (125)

Skorowidz (127)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców