Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w przedsiębiorstwie /nowa/

19-01-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 72.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827311
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:27:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
dr Ryszard Pałgan, prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk

Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83[zasłonięte]74264-0
  • liczba stron: 376
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej - koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
    Autorzy publikacji omawiają podstawy marketingu (a szczególnie jego funkcję zarządczą) w małych i dużych przedsiębiorstwach, opierając się na wielu przykładach, z których większość dotyczy polskiej praktyki. Układ książki został podporządkowany najnowszej koncepcji zarządzania - marketingowemu zarządzaniu przedsiębiorstwem.
    Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów pragnących poznać sposoby zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, jak i dla kadry zarządzającej oraz specjalistów ds. marketingu, którzy znajdą w niej wiele praktycznych pomysłów, przykładów i rozwiązań problemów.
    Stanisław Kaczmarczyk jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Marketingu w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Należy do prekursorów badań marketingowych w Polsce zarówno w działalności naukowo-dydaktycznej jak i praktycznej. Prowadzi od 30 lat wielostronne badania m.in. nad stanem i uwarunkowaniami rozwoju marketingu w polskich przedsiębiorstwach zapoczątkowane jeszcze w czasie pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Zdobył duże doświadczenie w praktyce gospodarczej w dziedzinie handlu zagranicznego, marketingu i badań marketingowych, w tym w kierowaniu przedsiębiorstwem. Jest autorem 7 książek i około 150 publikacji z zakresu marketingu oraz wielu ekspertyz i raportów dla różnych instytucji i przedsiębiorstw.
    Ryszard Pałgan - wykładowca, dr ekonomii w zakresie handlu zagranicznego i marketingu w Instytucie Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalizuje się w tematyce marketingu, kontaktów handlowych, negocjacji w biznesie, technik sprzedaży oraz organizacji i techniki handlu zagranicznego. Współpracuje z instytucjami doradczo-szkoleniowymi. Prowadzi szkolenia dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, negocjacji i technik sprzedaży oraz reklamy. Pracował w firmach eksportowych w kraju i za granicą w działach nawiązywania kontaktów handlowych. Jest współautorem ekspertyz dla potrzeb praktyki handlowej.

    Spis treści:
    Wstęp

    1. Rozwój marketingu w praktyce i w teorii

      1. Uwarunkowania rozwoju
      2. Ewolucja koncepcji marketingu
      3. Kształtowanie się pojęcia i zakresu marketingu

    2. System marketingu i jego otoczenie

      1. Elementy marketingu
      2. Ogólny model systemu marketingu
      3. Główne funkcje marketingowe
      4. Otoczenie systemu marketingu
      5. Konkurencja i metody walki konkurencyjnej

    3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem

      1. Rozwój koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
      2. Cechy charakterystyczne zarządzania marketingowego
      3. Zarządzanie marketingowe a zarządzanie marketingiem
      4. Marketingowe planowanie strategiczne
      5. System planowania w przedsiębiorstwie

    4. Marketingowe systemy informacyjne

      1. Potrzeby informacyjne decydentów
      2. Zarządzanie obiegiem danych w przedsiębiorstwie
      3. Rodzaje i etapy badań marketingowych
      4. Proces badań marketingowych

        1. Faza przygotowania
        2. Faza realizacji
        3. Faza zakończenia badania

      5. Zastosowania badań marketingowych

    5. Kształtowanie nowego produktu

      1. Składniki produktu i jego klasyfikacja
      2. Formowanie asortymentu produktów
      3. Planowanie nowego produktu
      4. Proces kształtowania nowego produktu
      5. Cykl życia produktu na rynku
      6. Kształtowanie opakowania produktu

    6. Elementy polityki cenowej

      1. Cena jako informacja
      2. Uwarunkowania i funkcje cen
      3. Czynniki kształtujące wysokość ceny
      4. Planowanie cen
      5. Kryteria różnicowania cen

    7. Polityka dystrybucji produktów i usług

      1. Polityka dystrybucji jako element marketingu
      2. Funkcje i elementy systemu dystrybucji
      3. Struktura i wybór kanałów dystrybucji
      4. Elementy zarządzania dystrybucją
      5. Dystrybucja hurtowa i detaliczna
      6. Sprzedawca i jego zadania

    8. Podstawy promocji produktu i firmy

      1. Koncepcja komunikacji marketingowej
      2. Promocja firmy
      3. Promocja produktu i usługi (reklama)

        1. Główne elementy reklamy
        2. Mechanizm działania reklamy
        3. Zasady projektowania środków reklamy
        4. Badanie skuteczności i efektywności reklamy

      4. Promocja sprzedaży i akwizycja
      5. Podstawy zarządzania komunikacją marketingową

    9. Organizacja działalności marketingowej

      1. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie
      2. Organizacja usług marketingowych
      3. Profesjonalne zrzeszenia marketingowe


    Zakończenie
    Spis literatury
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa