Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing w praktyce. Budowanie marki

20-01-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 3815932569
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-01-2014 11:55:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Autorzy: Maciej Ślużyński

Rok wydania: 2004

Stron: 240

ISBN: 83-7361-366-8

Format: B5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Druk na żądanie

To jest książka w druku na żądanie

Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.

W przypadku zamówień zawierających książkę w druku na żądanie czas realizacji może zostać wydłużony do 10 dni roboczych ze względu na indywidualne przygotowanie danego tytułu.

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.

Dzięki tej książce:
  • będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam;
  • nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
  • zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
  • poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych;
  • zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
  • zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
  • być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 onepress_marketing konsument, firma, zarządzanie, witryna, mailing, przewaga konkurencyjna, rynek, e-biznes, sprzedaż, pr, pozycjonowanie, zysk, sieć, kampania reklamowa, kampania, marketing, komunikacja, społeczność, online, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial