Autorzy: Maciej Ślużyński
Rok wydania: 2004
Stron: 240
ISBN: 83-7361-366-8
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
W przypadku zamówień zawierających książkę w druku na żądanie czas realizacji może zostać wydłużony do 10 dni roboczych ze względu na indywidualne przygotowanie danego tytułu.
Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.
Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach. Znajdziesz tu także wiele ćwiczeń opracowanych na potrzeby zajęć praktycznych. Jest wreszcie zbiorem autorskich przemyśleń o polskiej sztuce reklamy, przede wszystkim w zakresie tworzenia tekstów reklamowych.
Dzięki tej książce:
- będziesz mógł lepiej rozumieć język reklam;
- nauczysz się odczytywać jawne i ukryte intencje nadawców komunikatów reklamowych;
- zdobędziesz umiejętność skutecznego przekonywania za pomocą słów;
- poznasz najczęściej stosowane metody budowania językowej warstwy komunikatów reklamowych;
- zrozumiesz, jak ważny jest dobór odpowiednich słów, aby przekazać właściwą treść;
- zobaczysz, jak teksty reklamowe zaczynają żyć własnym życiem;
- być może zdobędziesz nowy atrakcyjny zawód...
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 onepress_marketing konsument, firma, zarządzanie, witryna, mailing, przewaga konkurencyjna, rynek, e-biznes, sprzedaż, pr, pozycjonowanie, zysk, sieć, kampania reklamowa, kampania, marketing, komunikacja, społeczność, online, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial