Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH- B.Nowotarska-Romaniuk

27-10-2014, 6:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik all-son
numer aukcji: 4708666091
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-10-2014 06:27:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:

    zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
    poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
    zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
    posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
    zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.

 

Adresaci:
Adresatami książki są menedżerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchacze szkól biznesu i kursów specjalizacyjnych.

 

Tekst czysty, wszystko w całości, 84s.