Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług hotelarskich J. Center

28-02-2012, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.30 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2032997166
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-02-2012 15:18:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Marketing usług hotelarskich

      Marketing usług hotelarskich  J. Center

       

      Autor
      Jan Cetner

      Opis

      Wydawnictwo WSiP
      ISBN[zasłonięte]978-83-10749-8
      Wrocław 20 10, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka

      W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:

      • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,

      • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,

      • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.

      Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.

      Spis Treści

      Rozdział 1. Podstawowe pojęcia
      1.1. Usługi hotelarskie
      1.2. Synergia i integracja usług hotelarskich
      1.3. Hotelarstwo a wynajem
      1.4. Obiekty hotelarskie
      1.5. Potrzeby

      Rozdział 2. Marketing i rynek
      2.1. Co to jest marketing?
      2.2. Orientacje przedsiębiorstw
      2.3. Geneza marketingu
      2.4. Rynek
      2.5. Rynek usług hotelarskich
      2.6. Marketing mix

      Rozdział 3. Produkt
      3.1. Dobro
      3.2. Produkt
      3.3. Produkt hotelarski
      3.4. Jakość usług hotelarskich

      Rozdział 4. Cena
      4.1. Metody ustalania ceny podstawowej
      4.2. Termin płatności
      4.3. Formy płatności
      4.4. Różnicowanie cen
      4.5. Strategie cenowe
      4.6. Ceny usług gastronomicznych i uzupełniających

      Rozdział 5. Dystrybucja
      5.1. Etap zawierania kontraktu (rezerwacji)
      5.2. Etap przybliżania produktu
      5.3. Proces dystrybucji bezpośredniej
      5.4. Kanał dystrybucji
      5.5. Kanały dystrybucji produktu hotelarskiego
      5.6. Szerokość kanału i strategie dystrybucji

      Rozdział 6. Promocja
      6.1. Rodzaje decyzji nabywczych
      6.2. Targetowanie promocji
      6.3. Ocena promocji

      6.4. Promotion mix
      6.5. Reklama
      6.6. Public relations
      6.7. Promocja sprzedaży
      6.8. Promocja bezpośrednia

      Rozdział 7. Ludzie
      7.1. Personel obiektu hotelarskiego
      7.2. Inni goście
      7.3. Klient

      Rozdział 8. Badania marketingowe i mierniki oceny działalności hotelarskiej
      8.1. Charakter badań
      8.2. Dobór jednostek badanych
      8.3. Liczebność próby i błąd wyniku badania
      8.4. Metody badań
      8.5. Mierniki oceny świadczenia usług noclegowych
      8.6. Mierniki oceny świadczenia usług gastronomicznych i uzupełniających

      Rozdział 9. Zarządzanie i planowanie marketingowe w hotelarstwie
      9.1. Funkcje zarządzania
      9.2. Horyzont decyzji menedżerskich
      9.3. Misja przedsiębiorstwa hotelarskiego
      9.4. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelarskiego
      9.5. Analiza SWOT
      9.6. Plan marketingowy

      Literatura

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: