Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing usług

12-07-2012, 18:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396013149
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 7   
Koniec: 02-07-2012 19:41:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. 

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:

  • charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
  • zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
  • segmentacja rynku usług,
  • jakość usług,
  • proces świadczenia usług,
  • polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
  • rola personelu w marketingu firmy usługowej.


Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali spotecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. 
Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.