Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

26-10-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 393.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643423451
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:50:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84645, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24302, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23640, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96708, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37409, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84645, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24302, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23640, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96708, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37409

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Strategy and Competitive Positioning

MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Prof Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud, Prof Nigel F. Piercy
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 4 Aug 2011
Dimensions: 26.4 x 19.4 x 2.4 cm
Format: Paperback
Pages: 592
Condition: NEW
Product_ID: AB7C74A938

 

 

Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage. The book is primarily about creating and sustaining superior performance in the marketplace. It focuses on the two central issues in marketing strategy formulation the identification of target markets and the creation of a differential advantage. In doing that, it recognises the emergence of new potential target markets born of the recession and increased concern for climate change; and it examines ways in which firms can differentiate their offerings through the recognition of environmental and social concerns.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGING INNOVATION Joe Tidd, John Bessant

 UNDERSTANDING STRATEGIC MANAGEMENT Anthony Henry

 ENTREPRENEURSHIP AND SMALL FIRMS Deakins, Freel

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT Johnston, Clark

 GLOBAL MARKETING Svend Hollensen