Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing strategiczny w opiece... [nowa]

12-07-2012, 9:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2392063318
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 02-07-2012 12:39:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64115
  • liczba stron: 832
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Opis

    Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;- omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;- kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa