Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing sportu

23-01-2014, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57.11 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 3819072044
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 20-01-2014 16:10:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Logo Mediator

KSIĘGARNIA PLUSMEDIATOR

ul. Gierczak 32/134
70-821 Szczecin (zachodnio-pomorskie)
telefon:[zasłonięte]91818

GG: Status Gadu-Gadu15[zasłonięte]226
[zasłonięte]@gmail.com

Regulamin zwrotów i wysyłek

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.

Jeżeli zamawiasz więcej niż dwie pozycje i chcesz otrzymać je w jednej paczce, powiadom nas. Takie wysyłki obowiązuje dopłata 1 złoty za każdą dodatkową pozycję (powyżej dwóch książek).

Oferujemy 10 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:
- Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas i odeślij przesyłkę w ciągu 10 dni od daty odebrania na nasz adres: Mediatorplus, ul. Gierczak 32 sp 134, 70-821 Szczecin.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego! Tylko wysyłka!!!

Wysyłamy tylko na aktualny adres podany w danych na Allegro ("Dane do wysyłki" ). Nie odpowiadamy na próby ustalania adresu wysyłki innego niż podany w danych na Allegro i nie wysyłamy na adresy podawane w inny sposób! Prosimy o uaktualnienie przed zakupem swoich danych na Allegro!


Marketing sportu


 
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Autorzy: Andrzej Sznajder
ISBN: 832[zasłonięte]9915
SKU:
Seria:
Wydanie: 2
Stron: 316
Język:
Oprawa: miękka
Tom:
Kod: PWEW-01383/2*
Marketing sportu

Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w˙warunkach rynkowych i˙kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i˙narzędziami przydatnymi w˙takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i˙którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i˙sposobów działań marketingowych klubów i˙innych organizacji sportowych w˙warunkach istnienia i˙rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i˙zagranicznych przykładów i˙studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz˙przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.˙Prof. Andrzej Sznajder˙zebrał tę wiedzę z˙myślą o˙studentach uczelni ekonomicznych i˙akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z˙podmiotami rynku sportu:* klubami sportowymi,* związkami sportowymi,* przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w˙sport,* mediami realizującymi transmisje sportowe.


Formy dostawy

  • List ekonomiczny
    6.00 zł


  • List priorytetowy
    7.00 zł


  • List polecony ekonomiczny
    8.00 zł


  • List polecony priorytetowy
    11.00 zł


  • Poczta Polska pobranie
    18.00 zł


  • E-PRZESYŁKA przedpłata
    10.00 zł


  • E-PRZESYŁKA pobranie
    14.50 zł


  • Dopłata za zamówienia łączone (powyżej dwóch książek w jednej paczce):
    + 1.00 zł za każdą dodatkową książkę


  • Przesyłka GRATIS od kwoty zamówienia 300.00 zł (niezależnie od ilości)


Uwaga: