Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej prom

12-07-2012, 10:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2392736428
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 11   
Koniec: 02-07-2012 13:29:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10


Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

MAŁGORZATA
tel. 501 [zasłonięte] 253

KATARZYNA
tel .603 [zasłonięte] 668

lub napisz do nas

wka_[zasłonięte]@interia.pl

Informacji telefonicznych udzielamy:
od wtorku do piątku
w godz: 12:OO - 16:OO

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych.
KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta ochronna )
Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki.
PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat .
UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
PEŁNY REGULAMIN KSIĘGARNI DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE
Menu End
    
     
 
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
 
Autor: Arkadiusz Podlaski
 
HELION
Stron: 176 
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2840-7
Format:140x208
Oprawa:miękka
 
 
 
 
waga 0,226 kg
 
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze — leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.

Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
Ucz się na cudzych błędach — przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
Wstęp (5)

Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowego (7)

1.1. Najważniejsze definicje (7)
1.2. Media społecznościowe - chwilowa moda czy nieunikniony trend? (12)
1.3. Jacy są użytkownicy serwisów społecznościowych? (18)
1.4. Twoja firma w serwisach społecznościowych (24)
Rozdział 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe (33)

2.1. Duże portale - masowe społeczności (36)
2.2. Portale biznesowe - społeczności profesjonalistów (46)
2.3. Portale z filmami - darmowa reklama Twojej firmy (50)
2.4. Blogowanie - dziel się swoją wiedzą (57)
2.5. Portale z artykułami - kreuj się na eksperta (60)
2.6. Wykopywarki - pokaż całemu światu swoje artykuły (63)
2.7. Mikroblogowanie - krótkie informacje dla Twoich klientów (69)
2.8. Własny portal społecznościowy (79)
Rozdział 3. Optymalizacja (Social Media Optimization) (81)

3.1. Integracja strony z serwisami typu social media (81)
3.2. Automatyczne dodawarki (83)
3.3. Zrób to sam - własny widget (93)
Rozdział 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing) (111)

4.1. Jak działać w sieciach społecznościowych? (111)
4.2. Społeczności a SEO (115)
4.3. Nie spamuj, bo Twój żywot będzie krótki (116)
4.4. Istota gravatarów w społecznościach (119)
4.5. Dawanie wartości użytkownikom (122)
4.6. Budowanie wizerunku i kreowanie się na eksperta (124)
4.7. Co zrobić, aby dostać się na stronę główną Wykopu? (125)
4.8. Marketing wirusowy na YouTube (128)
4.9. Pepsi w "społecznościówkach" (131)
4.10. Działalność charytatywna a social media (134)
4.11. Mierzenie wyników (136)
4.12. Społecznościowa automatyzacja (138)
Rozdział 5. Marketing społecznościowy na Facebooku (143)

5.1. Założenie i prowadzenie profilu na Facebooku (144)
5.2. Zasada "Lubię to" (146)
5.3. Jak założyć Fan Page? (148)
5.4. Jak pozyskiwać fanów na Facebooku? (152)
5.5. Automatyczny import wpisów z bloga do serwisu Facebook (155)
5.6. Płatna reklama na Facebooku (159)
5.7. Facebook API - dla zaawansowanych (164)
5.8. Tak to robią inni (166)
Zakończenie (173)

Bibliografia (174)