Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Robin Hooda Katya Andresen WYS w 24h

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik akumuluj24
numer aukcji: 1997832079
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 13:41:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie książki posiadamy na stanie! Wysyłamy w przeciągu jednego dnia roboczego!



Tytuł: Marketing Robin Hooda

Autor: Katya Andresen

Wydawnictwo: MT Biznes

Wydanie: 2007

Oprawa: miękka

Stron: 244

ISBN:[zasłonięte]978-83732-15-0




Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.


Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych – począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału – z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.