Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING RESEARCH: TOOLS AND TECHNIQUES Bradley

26-10-2014, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 308.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643468745
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65245, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69894, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01966, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96550, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91014, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65245, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69894, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01966, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96550, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91014

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Research: Tools and Techniques

MARKETING RESEARCH: TOOLS AND TECHNIQUES Bradley

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nigel Bradley
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 7 Mar 2013
Dimensions: 24.4 x 19 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 552
Condition: NEW
Product_ID: A19[zasłonięte]509X

 

 

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, the text is organized around the core themes of research preparation, data collection, analysis and communication of findings, and how skills and techniques are used in different research contexts. The author adopts a sound balance between theory and practice and demonstrates how marketing concepts can be carried out in reality, and which methods are most appropriate for particular types of research. The new edition has been fully revised to reflect the wealth of digital developments and contains new case studies on renowned commercial brands such as BMW, Google, McDonalds, Whiskas, Tesco, The National Student Survey (NSS), Eurobarometer and BMI Healthcare. Supported by a full range of pedagogical features, the author enables students to understand the issues involved in carrying out research and the potential pitfalls to be aware of, thereby ensuring a clear understanding of the overall subject. The book is accompanied by a comprehensive Online Resource Centre which offers the following resources for students and lecturers: For students: Multiple choice questions Questionnaire wizard Online version of Market Researcher's Toolbox Link to clips of author summarising contents of each chapter on YouTube Web links For registered adopters of the text: PowerPoint presentation Illustrations from the book

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING RESEARCH Alan Wilson

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill

 ECONOMICS FOR BUSINESS John Sloman, Kevin Hinde

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE