Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Produktów Żywnościowych /nowa/

19-01-2012, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827284
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:27:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing Produktów Żywnościowych
Paweł Bryła, Tomasz Domański

Marketing Produktów Żywnościowych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1875-8
  • liczba stron: 228
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: pwe
  • Wymiary: 160 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-03
  • Opis

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
    teoretycznych aspektach marketingu żywności,
    strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
    zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
    konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
    przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
    Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa