Kliknij na obrazek powyżej a obejrzysz pozostałe moje aukcje.
"Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce"
Marek Mazur
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego
2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich
3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku
4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce
5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004
358, [2] s. ; 24 cm
Okładkę i strony tytułowe projektował Krzysztof Suchar
Wyd. 1, dodr. 1.
ISBN 83-01-14306-1
Stan dobry
ryski na okładce, malutkie zagięcie górnego rogu okładki, malutki odcisk na dolnej zew. krawędzi kartek, zagięcie tylnej okładki przy dolnym rogu
Bardzo proszę osoby bez pełnej aktywacji tzw. kopertki o potwierdzanie udziału w aukcji mailem !!!