Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny : studium porównawcze Mazur

24-01-2012, 5:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 10.50 zł      Aktualna cena: 10.50 zł     
Użytkownik Vivarium
numer aukcji: 2045125579
Miejscowość Warszawa 12
Licytowało: 2    Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-01-2012 19:17:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Kliknij na obrazek powyżej a obejrzysz pozostałe moje aukcje.

 



 

 



 

"Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce"

Marek Mazur  

 


 

 

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

 

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

 

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

 

 

1. Aspekty teoretyczne marketingu politycznego

2. Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich

3. Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku

4. Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce

5. Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004

358, [2] s. ; 24 cm

Okładkę i strony tytułowe projektował  Krzysztof Suchar

Wyd. 1, dodr. 1.

ISBN 83-01-14306-1

 

 

 

 

 

 

 

 Stan dobry

 

ryski na okładce, malutkie zagięcie górnego rogu okładki, malutki odcisk na dolnej zew. krawędzi kartek, zagięcie tylnej okładki przy dolnym rogu

 

 

 

 

 




Bardzo proszę osoby bez pełnej aktywacji tzw. kopertki o potwierdzanie udziału w aukcji mailem !!!

 

Marketing polityczny : studium porównawcze  Mazur