Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING - Philip KOTLER [nowa]

28-02-2012, 20:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 85.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2032461598
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 01-02-2012 02:43:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing
Philip Kotler

Marketing
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7301-532-9
  • liczba stron: 784
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Rebis
  • Wymiary: 203 x 255 mm
  • Rok wydania: 2005
  • Opis

    „Kolejne, jedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on w zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. Autor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich. Jedenaste wydanie Marketingu Philipa Kotlera, wzbogacone nowymi, interesującymi treściami, warto nie tylko przeczytać, lecz także posiadać w podręcznej bibliotece”.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa