Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING Philip Kotler

12-07-2012, 12:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 20 zł      Aktualna cena: 20 zł     
Użytkownik makassar73
numer aukcji: 2447680563
Miejscowość Borowno
Licytowało: 1    Wyświetleń: 30   
Koniec: 03-07-2012 07:28:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1999
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARKETING Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola autor Philip Kotler

Rok wydania - 1999; Wydanie VII; Wydawnictwo Felberg SJA; Stron - 743

Format 21 x 26 cm

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania.

Egzemplarz książki w stanie bardzo dobrym. Ślady użytkowania widocznie wyłącznie na okładce.