Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

11-08-2014, 4:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.90 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416097014
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-08-2014 04:42:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.:- 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,- obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,- 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,- darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,- narzędzia społecznościowe przyszłości,- i dużo, dużo więcej!

Autor Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Oprawa Miękka
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64459
Ilosć stron 232
Wymiary 16.5x23.5cm
Data wydania 2013

Cena: 45.90 zł

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych