Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MANAGEMENT FOR NONPROFIT ORGANIZATIONS

26-10-2014, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 322.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643473608
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14036, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28957, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92361, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62068, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34479, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14036, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28957, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62068, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34479

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Management for Nonprofit Organizations

MARKETING MANAGEMENT FOR NONPROFIT ORGANIZATIONS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adrian Sargeant
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 8 Jan 2009
Dimensions: 18.9 x 2.5 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 520
Condition: NEW
Product_ID: A199BC6151

 

 

The third edition builds on the success of previous editions whilst also addressing critical topics such as corporate responsibility and social entrepreneurship. Developments in relationship and public sector marketing, for example the increasing emphasis on partnerships, as well as in fundraising media such as the Internet and SMS messaging, are reflected in the new edition. The text is divided into three parts, beginning with an introduction to the nonprofit sector and the topic of marketing. It then moves on to develop a framework for marketing planning, including a detailed consideration of topics such as overall direction, market segmentation, branding, and positioning. The text concludes with a series of chapters that explore the application of marketing in a number of specific contexts.The new edition will be accompanied by an online resource centre for the first time, comprising the following features: Student resources: Web links to other websites of value to students specialising in the field Self test quizzes (MCQs) Details of new research work of relevance to students Practitioner Insights boxes (boxed examples from industry) Further reading list Podcasts from practitioners and from own lectures and presentations Lecturer resources: A Lecturer's Manual comprising: PowerPoint slides of the diagrams in the book Additional case studies of approximately 500 words (2-3 per sector specific chapter) Guidance on how to use the case studies

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SOCIAL MARKETING: INFLUENCING BEHAVIORS FOR GOOD

 MARKETING STRATEGY: FOR EFFECTIVE FUNDRAISING

 CHARITY MARKETING Ian Bruce

 BUSINESS ETHICS Andrew Crane, Dirk Matten

 FUNDRAISING MANAGEMENT Adrian Sargeant, Elaine Jay

 CHARITIES AND NOT-FOR-PROFIT ENTITIES Gillard