Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING Logistyka Venture Capital GOW Banki NOWA

19-01-2012, 15:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 1999077520
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 13   
Koniec: 14-01-2012 10:54:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA

 I . przedpłata na konto
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
                     II. POBRANIE
  • 1 książka - priorytet 15,50 zł
  •                 - ekonom. 12,50 zł
  • 2 książki - priorytet 17,00 zł
  •                 -ekonom. 14,00 zł
  • 3 książkl i więcej - priorytet 19,00 zł
  •                 - ekonom. 16,00 zł
(poczta polska)

KONTA BANKOWE:

47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

FORMA:
 

I. wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto (przedpłata)
II. wysłanie pozycji z zapłatą przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)



Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(5)

Red.Zbiorowa
Format B-5
stron 200

Spis treści

Edward Stawasz
Wprowadzenie

CZĘŚĆ I
PROBLEMY MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA


Stanisława Wilmańska-Sosnowska
Satysfakcja i lojalność klienta jako miary sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Poprawa poziomu logistycznej obsługi klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw

Kinga Stopczyńska
Product placement jako nowoczesne narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Piotr Piestrzyński

Satysfakcja klienta – wykorzystanie metody servqual do oceny jakości wybranych usług turystycznych.

 Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska

Wpływ dochodu i czynników demograficznych na wyposażenie gospodarstw domowych w dobra trwałego użytkowania

Tomasz Zalega

Czynniki kształtujące potrzeby gospodarstw domowych

 Tomasz Zalega

Hierarchizacja potrzeb ludzkich a koncepcje konsumpcji we współczesnej literaturze

CZĘŚĆ II
PROBLEMY ZARZĄDZANIA REGIONEM I RYNKU PRACY


Magdalena Kalisiak-Mędelska
Analiza procesu zarządzania w gminach województwa łódzkiego. Zagadnienia wybrane.

Andrzej Wasiak
Specyfika zarządzania gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Łodzi

Mirosław Zajdel
Wybrane problemy łódzkiego rynku pracy w okresie transformacji

CZĘŚĆ III
PROBLEMY GOSPODARKI FINANSOWEJ


Joanna Fila, Katarzyna Szymańska
Venture capital jako innowacyjne źródło finansowania MSP na przykładzie Polski i Niemiec.

Witold Luciński
Rentowność polskiego sektora banków komercyjnych na tle innych krajów

 Bożena Piwowarczyk

Podstawowe aspekty księgowe transakcji sekurytyzacyjnej

 Anna Kruk

Analiza roli i miejsca podatku dochodowego od osób fizycznych na Ukrainie

CZĘŚĆ IV
PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU


Łukasz Prysiński, Justyna Kłys
Przejawy innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłu odzieżowo – tekstylnego wywołane wykorzystaniem funduszy strukturalnych

Joanna Damińska, Renata Lisowska
Optymalizacja kształcenia zawodowego w aspekcie Gospodarki Opartej na Wiedzy (GOW)

Joanna Damińska, Izabela Kołodziejczyk-Olczak, Renata Lisowska

Kształcenie w zakresie zarządzania innowacyjnego a wyzwania gospodarki opartej na wiedzy (GOW)

Jacek Nazdrowicz

Bariery i pułapki w procesie podejmowania decyzji

RECENZJA


Edward Stawasz
Piotr Niedzielski, Katarzyna Rychlik
Kreatywność i innowacje