Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING LOGISTICS Martin Christopher, Helen Peck

27-10-2014, 3:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 260.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643432315
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 03:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05226, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22785, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34375, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97767, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05226, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22785, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34375, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97767

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Logistics (Chartered Institute of Marketing)

MARKETING LOGISTICS Martin Christopher, Helen Peck

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martin Christopher, Helen Peck
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 9 May 2003
Dimensions: 15.6 x 0.9 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 168
Condition: NEW
Product_ID: A75A65B241

 

 

This interface is being recognized by business organizations as a key priority for management, and both practitioners and academics alike have placed a greater emphasis on the need to view the supply chain as a whole as the vehicle by which competitive advantage is achieved. As well as drawing upon current research and the experience of firms worldwide, ''Marketing Logistics'' uses numerous 'mini-cases' and vignettes to illustrate the key messages in each chapter and bring the theory to life. This book is an invaluable resource for managers who seek to understand more about the way in which the supply chain should be managed to improve their organization's competitive position, as well as students undertaking degree-level courses in marketing, logistics and supply chain management. It builds on the success of the first edition. It incorporates new customer service element, in line with current thinking. It contains a full range of industry examples offering practical insight.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 VALUE-BASED MARKETING Peter Doyle

 LOGISTICS AND RETAIL MANAGEMENT Fernie, Sparks

 RETAIL MARKETING P. Mcgoldrick

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 LOGISTICS AND SUPPLY CHAIN MANAGEMENT Christopher