Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing K. Przybyłowski, S. Hartley, R. Kerin

12-07-2012, 16:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 98 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2394968028
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 14   
Koniec: 03-07-2012 17:32:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing  K. Przybyłowski, S. Hartley, R. Kerin, W. Rudelius

wydawca: Oficyna Ekonomiczna
miejsce wydania: Kraków
data wydania: 1998
nr wydania: I
ISBN: 83[zasłonięte]87286-4
liczba stron: 726

tłumaczenie: Piotr Gumola Piotr Małecki Dominika Nowak Wojciech Oniszczuk Agnieszka Zimnicka
projekt okładki: Keith McPherson

format książki: 208x281mm
okładka: twarda
Podręcznik Marketing powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie wykładowców i studentów programów MBA oraz szkół menedżerskich w Polsce. Łączy w sobie doświadczenia i praktykę najbardziej innowacyjnej gospodarki świata - gospodarki USA, prezentowane w przystępnej dla polskiego Czytelnika formie. Publikacja jest oparta na piątej edycji amerykańskiej.

Polecamy ją głównie ze względu na:
- bogactwo przykładów amerykańskich, japońskich i polskich ilustrujących teoretyczne koncepcje marketingowe;
- prezentacja najnowszych koncepcji marketingowych;
- polskie case studies;
- integracja koncepcji marketingowych z innymi dziedzinami zarządzania nowoczesną firmą;
- dbałość o terminologię, przystępny język, styl obfitujący w narrację i dialog;
- wysoka jakość poligraficzna, publikacja kolorowa, bogata w zdjęcia, wykresy, tabelki;
- posiada Instructor's Manual z odpowiedziami do case'ów, pytań sprawdzających i problemów aplikacyjnych dyskutowanych w czasie zajęć akademickich.
Książka jest przeznaczona dla studentów programów MBA, studentów dziennych i podyplomowych studiów menedżerskich oraz menedżerów.