Marketing K. Przybyłowski, S. Hartley, R. Kerin, W.
Rudelius
wydawca: Oficyna Ekonomiczna
miejsce wydania: Kraków
data
wydania: 1998
nr wydania: I
ISBN: 83[zasłonięte]87286-4
liczba stron:
726
tłumaczenie: Piotr Gumola Piotr Małecki Dominika Nowak Wojciech
Oniszczuk Agnieszka Zimnicka
projekt okładki: Keith McPherson
format
książki: 208x281mm
okładka: twarda
Podręcznik Marketing powstał w
odpowiedzi na zapotrzebowanie wykładowców i studentów programów MBA oraz szkół
menedżerskich w Polsce. Łączy w sobie doświadczenia i praktykę najbardziej
innowacyjnej gospodarki świata - gospodarki USA, prezentowane w przystępnej dla
polskiego Czytelnika formie. Publikacja jest oparta na piątej edycji
amerykańskiej.
Polecamy ją głównie ze względu na:
- bogactwo przykładów
amerykańskich, japońskich i polskich ilustrujących teoretyczne koncepcje
marketingowe;
- prezentacja najnowszych koncepcji marketingowych;
-
polskie case studies;
- integracja koncepcji marketingowych z innymi
dziedzinami zarządzania nowoczesną firmą;
- dbałość o terminologię,
przystępny język, styl obfitujący w narrację i dialog;
- wysoka jakość
poligraficzna, publikacja kolorowa, bogata w zdjęcia, wykresy, tabelki;
-
posiada Instructor's Manual z odpowiedziami do case'ów, pytań sprawdzających i
problemów aplikacyjnych dyskutowanych w czasie zajęć akademickich.
Książka
jest przeznaczona dla studentów programów MBA, studentów dziennych i
podyplomowych studiów menedżerskich oraz menedżerów.