Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania pot

20-01-2014, 19:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.96 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 3815264281
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-01-2014 05:23:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Logo Mediator

KSIĘGARNIA PLUSMEDIATOR

ul. Gierczak 32/134
70-821 Szczecin (zachodnio-pomorskie)
telefon:[zasłonięte]91818

GG: Status Gadu-Gadu15[zasłonięte]226
[zasłonięte]@gmail.com

Regulamin zwrotów i wysyłek

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.

Jeżeli zamawiasz więcej niż dwie pozycje i chcesz otrzymać je w jednej paczce, powiadom nas. Takie wysyłki obowiązuje dopłata 1 złoty za każdą dodatkową pozycję (powyżej dwóch książek).

Oferujemy 10 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:
- Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas i odeślij przesyłkę w ciągu 10 dni od daty odebrania na nasz adres: Mediatorplus, ul. Gierczak 32 sp 134, 70-821 Szczecin.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego! Tylko wysyłka!!!

Wysyłamy tylko na aktualny adres podany w danych na Allegro ("Dane do wysyłki" ). Nie odpowiadamy na próby ustalania adresu wysyłki innego niż podany w danych na Allegro i nie wysyłamy na adresy podawane w inny sposób! Prosimy o uaktualnienie przed zakupem swoich danych na Allegro!


Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym


 
Wydawca: Difin S.A.
Autorzy: Robert Bęben
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64193
SKU:
Seria:
Wydanie: 1
Stron: 189
Język:
Oprawa: miękka
Tom:
Kod: DIFI-ZAR127
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje wymagania, którym niełatwo sprostać.U podstaw pracy legło założenie, że analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wyprodukowanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne i efektywne pozyskiwanie finansowania.Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako proces zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości poprzez umiejętne i efektywne pozyskiwanie kapitału oraz budowanie długotrwałych korzystnych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.Prof. nadzw. dr hab. Jan Komorowski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie:Publikacja jest dziełem oryginalnym, twórczym i wnoszącym nowe wartości do wiedzy naukowej. Można w niej dostrzec liczne oryginalne elementy wyrażające potrzebę rozwijania wiedzy teoretycznej i stosowanej, czyli analitycznej i menedżerskiej, dotyczącej marketingu na rynkach finansowych w kontekście współczesnych uwarunkowań. Wiedzę dojrzewającą w warunkach światowego kryzysu finansowego, a zarazem z uwzględnieniem podejścia behawioralnego.Podjęta problematyka sugeruje, aby książkę uznać za publikację interdyscyplinarną. Obszar badań skoncentrowany został na rynku kapitałowym, z tym że Autor operuje w sferze marketingu, bada uwarunkowania popytu i podaży na instrumenty finansowania potrzeb kapitałowych podmiotów gospodarczych.Elementem generującym wartość dodaną dla nauki są badania empiryczne oraz ich obszerny i w zasadzie wyczerpujący opis. Sposób rozwinięcia poszczególnych zagadnień, głębokość i zakres merytoryczny wywodów, dobór informacji faktograficznych mają charakter autorski.Praca poświęcona marketingowi inwestorskiemu inwestorskiemu wnosi wkład w rozwój nowej, samodzielnej dyscypliny naukowej. Z dydaktycznego punktu widzenia książka może być interesująca dla studentów kierunków ekonomicznych na poziomie


Formy dostawy

  • List ekonomiczny
    6.00 zł


  • List priorytetowy
    7.00 zł


  • List polecony ekonomiczny
    8.00 zł


  • List polecony priorytetowy
    11.00 zł


  • Poczta Polska pobranie
    18.00 zł


  • E-PRZESYŁKA przedpłata
    10.00 zł


  • E-PRZESYŁKA pobranie
    14.50 zł


  • Dopłata za zamówienia łączone (powyżej dwóch książek w jednej paczce):
    + 1.00 zł za każdą dodatkową książkę


  • Przesyłka GRATIS od kwoty zamówienia 300.00 zł (niezależnie od ilości)


Uwaga: