Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING INTERNETOWY. SZYBKIE ŁĄCZE Z KLIENTAMI (

27-10-2014, 4:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.74 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4646507104
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 04:24:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art180822
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami [KSIĄŻKA]
Get Up To Speed with Online Marketing: How to use websites, blogs, social networking and much more (Financial Times Seri
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiPowerPower
autor:
Jon Reed
tłumacznenie:
Bartosz Sałbut
wydawca:
OnePress
Opis

Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund


Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci


Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.


Zacznij od:


  • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google

  • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego

  • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek

  • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter




Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
158x235
ilość stron:
272
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46375
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3759-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.