Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

! Marketing impulsowy Joe Vitale BONUSy ;-) DZIAŁA

04-03-2012, 18:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22.43 zł      Najwyzsza cena licytacji: 22.43 zł     
Użytkownik Matfel1
numer aukcji: 2098954665
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 15   
Koniec: 04-03-2012 19:20:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Księgarnia MATFEL
Szybko, sprawnie, profesjonalnie :-)

BEZPIECZNIE


Wszystkie aukcje
|
Komentarze
|
Strona "O mnie"
|
Wyślij wiadomość
|
Dodaj do ulubionych

;-) Marketing impulsowy
Kontakt


Mail: [zasłonięte]@matfel.pl (odpowiadam błyskawiczne ;-) )

Telefon: 504 [zasłonięte] 026 (dostępny 9-20)



Wysyłka


Książki pakowane są w taki sposób, aby bezpiecznie i bez uszkodzeń dotarły pod wskazany adres.


Cennik dostawy podany wyżej.



Ważne info!

1. Po wylicytowaniu czekam na wpłatę
POPRZEZ PayU (bądź ew. na mój numer konta)

2. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres niż podany w allegro proszę o natychmiastowe podanie go poprzez formularz opcji dostawy.

3. Paczka zostaje wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy.

4. Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupującego, wtedy wiem, że z przesyłką wszystko OK.

5. Więcej informacji na stronie
"O mnie".




! Marketing impulsowy Joe Vitale BONUSy ;-) DZIAŁA

  • Ilość stron: 103
  • Okładka: kolorowa, miękka
  • Autor: Scott Lewis i Joe Vitale
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli"
  • ISBN:[zasłonięte]978-8382-610-4
  • Stan książki: nowa
  • cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)

CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)


Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne?

Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, książki, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym:

"Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym poradniku „Marketing impulsowy”.

To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu poradnika jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".

"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz."

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:

  • Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
  • Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
  • Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
  • Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
  • Zasada “O mały włos”
  • Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
  • Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
  • Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
  • Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
  • Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
  • Osobiście zaadresowane listy do klientów
  • Znajdź odpowiednie “połączenie”
  • Przyciągaj ludzi jedzeniem

Wiecej szczegółów dowiesz się ze spisu treści.

BONUS 1:+

Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji

BONUS 2:+

To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!

BONUS 3:+

Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?

BONUS 4:+

Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas

BONUS 5:+

Chytre sztuczki kasynowe
1. Zamykaj ludzi w środku
2. Spróbuj ich nieco podchmielić
3. Trzymaj ich “przy nadziei”

BONUS 6:+

Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
• Flamingo
• Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze
• Jay Sarno część 2 - Circus Circus
• Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus
• Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska

BONUS 7: +

Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World

Zanim jeszcze pochłonie Cię zgłębianie tajników impulsywnego marketingu, przestań się na chwilę zastanawiać, jak szybko zwróci Ci się inwestycja w ten poradnik i działaj

SPIS TREŚCI:

    • WSTĘP - DAN KENNEDY
    • JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?
    • 49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO
    • 1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
    • 2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
    • 3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy
    • 4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią
    • 5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
    • 6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy
    • 7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
    • 8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt
    • 9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy
    • 10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna
    • 11. Strategiczne znaczenie kolorów
    • 12. Zasada “O mały włos”
    • 13. Niewielkie, częste wygrane
    • 14. Drobne zmiany w tym co znane
    • 15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
    • 16. Specjalny zapach może zachęcać do hazardu
    • 17. Niech projekt wzbudza niepokój
    • 18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone
    • 19. Najmij statystów
    • 20. Wykorzystaj wąskie korytarze
    • 21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
    • 22. Minimalistyczny wystrój kasyn
    • 23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno
    • 24. Niskie sufity
    • 25. Podziel kasyno na mniejsze części
    • 26. Niech przejścia z dywanami prowadzą do głównych sal
    • 27. Zrób użytek ze znaków
    • 28. Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
    • 29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką
    • 30. Kluby graczy jako źródło pozyskiwania danych
    • 31. Kluby graczy zachęcają do gry
    • 32. Płać za przegrywanie
    • 33. Kradzione tuczy
    • 34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!
    • 35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
    • 36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
    • 37. Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
    • 38. Pamiątkowe sztony
    • 39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy
    • 40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?
    • 41. Dodatkowe zyski
    • 42. Dźwięk zwycięstwa
    • 43. Osobiście zaadresowane listy do klientów
    • 44. Turnieje dla graczy
    • 45. Slogany nie wystarczą
    • 46. “Zwiąż” klienta ze sobą
    • 47. Znajdź odpowiednie “połączenie”
    • 48. Przyciągaj ludzi jedzeniem
    • 49. Co jeszcze?
    • BONUS 1
    • Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
    • BONUS 2
    • To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
    • BONUS 3
    • Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
    • BONUS 4
    • Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
    • BONUS 5
    • Chytre sztuczki kasynowe
    • 1. Zamykaj ludzi w środku
    • 2. Spróbuj ich nieco podchmielić
    • 3. Trzymaj ich “przy nadziei”
    • BONUS 6
    • Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
    • • Flamingo
    • • Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze
    • • Jay Sarno część 2 - Circus Circus
    • • Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus
    • • Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska
    • BONUS 7
    • Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World
    • O AUTORACH

PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:

        1. Świetna książka. Pokazuje jak niewiele wystarczy aby utrzymać człowieka dłużej na swojej stronie www. Czasem wystarczy kilka drobnych zmian pewnych drobiazgów i całkiem inaczej patrzy się na stronę.

          Michał Musiejuk

        2. Ciekawa lektura dużo prostych ale praktycznych rozwiązań, niewątpliwie niektóre techniki zaprezentowane w "marketing Impulsywny" zaimplementuję do swojego biznesu.

          Rafał Błażejewski Jestem doradcą finansowym, prowadzę firmę pośrednictwa finansowego.

        3. Książka jest zwięzła i nie marnuje czasu na zbędną retorykę. W bardzo fajnie przejrzysty sposób pisze o rozwiązaniach, które można szybko przemyśleć, dostosować i wdrożyć w swoje działania marketingowe. Dodatkowo pisze o rozwiązaniach w Polsce stosowanych raczej rzadko, jeśli w ogóle, co pomaga się wyróżnić.

          Andrzej Wojtyniak Zajmuję się biznesem i marketingiem internetowym.

        4. Ksiązka bardzo ciekawa , jak każda ze "zlotych myśli" myśle ze kazdy powinien ją przeczytac , bez względu na to co robi w życiu i czym sie zajmuje .

          Marcin student

        5. Tak cieniutka książeczka dała mi tyle pomysłów na usprawnienie mojego biznesu, że nie starczy mi życia, aby wszystko zrealizować.

          Dorota businesswomen

                                                Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]


                                                10 dniowy darmowy okres próbny...

                                                Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)


                                                Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!

                                                Przykładowe komentarze:



                                                Tańszej ceny nie znajdziesz :)

                                                Dlaczego warto kupić u mnie ;-)

                                                Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)

                                                • Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
                                                • Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
                                                • Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
                                                • Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
                                                • Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
                                                • GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)

                                                Dołącz do GRONA
                                                ZADOWOLONYCH
                                                UŻYTKOWNIKÓW !!!




                                                Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!