Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i public relation w małej firmie

19-01-2012, 21:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik Mamzol
numer aukcji: 2040949325
Miejscowość Pszów
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 16:32:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

„Marketing i public relation w małej firmie” Small Business, Moi Ali” Posiadasz swoją Małą firmę I wiesz że nie idzie to tak jak chcesz. Zdajesz sobie sprawę ze twój marketing leży i twoje kontakty z potencjalnymi klientami też nie są najlepsze. Ta książka pozwoli ci zapanować nad tym chaosem. Jest to doskonały poradnik z konkretnymi przykładami i rozwiązaniami, bardzo dokładnie pokazuje ci jak zacząć rozwijać swoje małe imperium niskimi kosztami, kładząc konkretny nacisk na takie rzeczy jak: -jak korzystać z mediów -jak walczyć z konkurencją - kreowanie wizerunku -budowanie lojalności klienta -jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi słowami. I wiele innych ciekawych zagadnień, Serdecznie polecam. Dodatkowo dołaczam jedną książkę o wartości 20zł. pt.: „Emocjonomika’ Dan Hill Jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana, pełna niezwykle przekonującej sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logika, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży oraz kontaktów z klientami. Według mnie najciekawsze zagadnienia tej książki to: -matryca emocjonomiczna: wprowadzenie modelu strategicznego -Brandling -projektowanie ofert, opakowania i użyteczność -wzajemne nagradzanie: tworzenie postrzegania zbiorowego -niewidzialna linia: tworzenie postrzegania zbiorowego I wiele innych ciekawych zagadnień, Serdecznie polecam