Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing doświadczeń Dziewanowska Katarzyna, Kacp

14-07-2015, 16:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.50 zł     
Użytkownik ksiegarniasowa
numer aukcji: 5513908038
Miejscowość Racibórz
Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-07-2015 15:02:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Marketing doświadczeń
Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak...
Wydawnictwo Naukowe PWN

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

-->

Marketing doświadczeń Dziewanowska Katarzyna, Kacp