Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING DLA INŻYNIERÓW A. I. Baruk [NOWA]

12-07-2012, 11:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.90 zł     
Użytkownik RapaNui_shop
numer aukcji: 2393844555
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012 21:50:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
RAPA NUI
Książki dla Ciebie
MARKETING DLA INŻYNIERÓW A. I. Baruk [NOWA]

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
· genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
· partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
· aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
· stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
· przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 296
Rok wydania: 2012



Wysyłka

Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską i Firmą Kurierską "Siódemka" w 24 godziny.

Odbiory osobiste

Tymczasowo nie prowadzimy odbiorów osobistych! Ewentualnie po wcześniejszym umówieniu.

E-mail i nr konta

[zasłonięte]@gmail.com.
BRE BANK SA 40 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739300

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji i zdjęć zabronione.