Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill

26-10-2014, 1:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 385.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643421369
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:43:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37705, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98761, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85837, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60037, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71987, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37705, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98761, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85837, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60037, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71987

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Communications: Brands, Experiences and Participation

MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Chris Fill
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 25 April 2013
Dimensions: 26.4 x 19.4 x 3.4 cm
Format: Paperback
Pages: 864
Condition: NEW
Product_ID: AB7C77A543

 

 


In addition to an extensive theoretical foundation, the sixth edition of Marketing Communications provides readers with a strongly applied perspective of this rapidly changing and fascinating discipline. Using case studies and examples of brands from around the world, plus invaluable support from the Institute of Practitioners in Advertising, this book provides a unique blend of the theory and practice of brand communications.
 
Chris Fill’s book continues to be the definitive text for undergraduate and postgraduate students in marketing, business studies and other marketing-related programmes. It is also recognised as an invaluable complement for professional students, including those studying with the Chartered Institute of Marketing.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE INTERNATIONAL BUSINESS ENVIRONMENT Hamilton

 BUSINESS RESEARCH METHODS Alan Bryman, Emma Bell

 MARKETING RESEARCH: TOOLS AND TECHNIQUES Bradley

 GLOBAL MARKETING MANAGEMENT Lee, Carter

 NEW PRODUCTS MANAGEMENT Crawford, Benedetto

 DIGITAL MARKETING Chaffey