Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

19-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik orientalbridge
numer aukcji: 1997745134
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 14:18:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Aby zobaczyć obrazek proszę włączyć wyświetlanie grafiki w swojej przeglądarce 
 

Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od najlepszych!



Ilość stron:
328
ISBN:
[zasłonięte]978-83482-53-5
Tłumaczenie:
Michał Konewka, Marcin Kowalczyk
Autor:
Richard Hall
Data wydania:
marzec 2011
Seria wydawnicza:
Samo Sedno

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.


Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.

Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.

Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?

– uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
– zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
– pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
– uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich

O autorze:
Richard Hall – znawca i pasjonat marketingu. Obecnie związany z Euro RSCG – jedną z największych globalnych sieci agencji reklamowych. Zarządza kilkoma firmami, wspiera organizacje charytatywne, jest autorem książek z dziedziny biznesu oraz rozwoju zawodowego. Twierdzi, że marketing, będący nie tylko dyscypliną naukową, lecz także swego rodzaju sztuką, jeszcze nigdy nie odgrywał tak istotnej roli jak dziś.

Spis treści

 

Spis treści

Część 1. Porozmawiajmy o marketingu. Psychologia, historia i alchemia
1. Wprowadzenie do skutecznego marketingu
2. Czy ty także możesz zostać marketingowcem?
3. Marketingowe pole bitwy – wczoraj, dziś i jutro
4. O markach i skutecznej promocji – jak to wszystko działa?

Część 2. Panie i panowie, do ręki broń!
5. Reklama, czyli jak się skutecznie promować
6. Sekrety dobrej reklamy
7. Gdzie się reklamować, aby zwrócić na siebie uwagę konsumenta?
8. PR – wyłóż kawę na ławę
9. Sponsoring – życie na krawędzi
10. Wygląd ma znaczenie!
11. Marketing bezpośredni – świat, w którym liczy się efekt
12. Marketing relacyjny – rola ludzi w reklamie
13. Marketing eksperymentalny – rola zmysłów w świecie reklamy
14. Marketing szeptany – kiedy wszyscy zaczynają o tobie mówić
15. Marketing wirtualny – i nic już nie będzie takie samo
16. Branded entertainment – reklama w programie telewizyjnym (oraz inne
zwariowane pomysły)

Część 3. Opracowywanie i realizowanie planów marketingowych
17. Tworzenie kampanii marketingowej – pierwsze kroki
18. Dopracowujemy cele i komunikaty, kreujemy nastrój i nastawienie
19. Jak napisać dobry plan marketingowy?
20. Współpraca z dostawcami, agencjami i ludźmi reklamy
21. 10 sposobów zarządzania kampanią marketingową

Część 4. Strategia, kreatywność i ogólny kontekst
22. Przykro nam – budżet został okrojony
23. Sztuka kreatywnego myślenia
24. Jak przeprowadzić inspirujące warsztaty marketingowe?
25. Rola badań marketingowych w budowaniu skutecznego planu marketingowego
26. Dziś ważne jest wszystko

Część 5. Podsumowanie. Dlaczego marketing ma znaczenie?
27. Najważniejsze punkty
28. Przeczytaj i zobacz

 
Kontakt: 504 [zasłonięte] 959
e-mail: [zasłonięte]@hotmail.com