Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing alternatywny -Jakub Wicher wysyłka 0 zł

19-01-2012, 22:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2002115981
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 15:38:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Marketing alternatywny -Jakub Wicher  wysyłka 0 zł






"Marketing alternatywny"
Jakub Wicher

Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-529-9
ilość stron: 178
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 32,90
cena promocyjna: 24,68 zł
przesyłka: 0 zł






S
pis treści
  • Krótka historia marketingu alternatywnego
  • Wygrywają kreatywni
  • Upadek Imperium
  • Wojna Światowa o klienta
  • Nowa Era
  • Podium w Twoim zasięgu
  • Alternatywa
  • Dwa fronty rynku
  • Tryumf nowej ery
  • Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
  • Marka i lans
  • XXI wiek – wiek abstrakcji
  • Zarządzanie wartością niematerialną
  • Podbój świadomości
  • Skuteczna transmisja
  • Aby klient poprosił o dokładkę
  • Nie szmery bajery
  • Zmęczony rynek
  • Znokautuj konkurencję
  • Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
  • Poniesieni przez emocje
  • Ideologia marki
  • Jak uczynić produkt kultowym?
  • Likwidacja przeszkód dla innowacji
  • I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
  • Lansuję się, więc jestem
  • Cement bytów abstrakcyjnych
  • Skromni zbierają resztki ze stołu
  • Dzieło Twojego życia
  • Zacznij budować swoją markę
  • Niezmordowany zapał
  • Zysk dla wytrwałych
  • Nigdy nie spoczywaj na laurach
  • Wejdź w inne dziedziny
  • Marketingowe fundamenty
  • Reklama mobilna
  • Materiały reklamowe
  • Dodatki do strony internetowej
  • Sklep internetowy
  • Pozycjonowanie stron internetowych
  • Marketing internetowy
  • Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
  • Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
  • Marka dla młodzieży
  • Przydatne adresy
  • Samodzielne badania rynku
  • Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
  • Zbadaj konkurencję
  • Zbadaj swoich klientów
  • Opracowanie ankiet
  • Focus według marketingowych partyzantów
  • A więc?
  • Badanie wizerunku firmy
  • Czym jest wizerunek firmy?
  • Dobór próby
  • Czym zmierzyć wizerunek?
  • Jak „zmierzyć” wizerunek firmy?
  • Zbieranie danych z ankiet
  • Wykres wizerunku firmy – profil semantyczny
  • Jak odczytać wyniki?
  • Jak porównać profile swojej firmy i konkurencji?
  • Przeprowadzenie Analizy SWOT
  • Public Relations
  • Zarząd Sfery Abstrakcji
  • Zabawa w Boga
  • Nie tylko korumpowanie dziennikarzy
  • Kanon narzędzi i technik PR
  • Działaj na wyobraźnię klientów
  • Tożsamość wizualna
  • Biuletyn firmowy
  • Ogłoszenia świąteczne w mediach
  • Przekazywanie inwentarza
  • Sponsoring inkubatorów branżowych
  • Pomocna dłoń
  • Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji firmy?
  • Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji produktu lub usługi?
  • Współpraca z pismami branżowymi oraz serwisami internetowymi
  • Wpływ na środowiska opiniotwórcze
  • Patronat nad serwisem internetowym
  • Wywiady w mediach
  • Wykorzystanie zjawiska Flash Mob/happeningów
  • Pracownicy narzędziem PR
  • Obrona przed czarnym pijarem
  • „Pismaki & Szmatławce”
  • Kłopotliwe fora internetowe
  • Przydatne adresy
  • Twoja firma, twoja twierdza
  • Zbadaj atmosferę w Twojej firmie
  • Zbuduj pozytywną atmosferę w firmie
  • Podstawy rewolucji ducha firmy
  • Imprezy integracyjne
  • Szkolenia dla pracowników
  • Zakończenie

    Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób
    małym kosztem zwiększać zyski firmy?

    Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.

    Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.

    Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego.

    Alternatywę od zwykłego wyboru odróżnia to, że wszystkie jej warianty okazują się korzystne. Alternatywa to innowacja. Alternatywa to nowe spojrzenie, nowa perspektywa. Alternatywa to XXI wiek. Stąd właśnie Marketing Alternatywny.

    A zaczęło się dawno temu od aktu rebelii wobec monopolu. Zryw podnieśli marketingowi partyzanci, którzy pośród przegniłego systemu wielkich korporacji dostrzegli nowe perspektywy. Zaczęła się wielka batalia o klienta, owocująca niekończącym się doskonaleniem swojej oferty i podnoszeniem jakości usług. Rozpoczęła się wielka rynkowa gra na korzyść całego społeczeństwa.

    Po latach królowania odciętych od świata ludzi o wyobraźni czysto analitycznej, do głosu doszli ludzie z wyobraźnią syntetyczną, pełni entuzjazmu wyznawcy metod alternatywnych - PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU PARTYZANCKIEGO, MARKETINGU SZEPTANEGO, KREATYWNEJ I NIEKOWENCJONALNEJ PROMOCJI ORAZ SAMODZIELNEGO BADANIA RYNKU, którzy z wprawą najlepszych graczy korzystają z możliwości, jakie dają im Internet, telewizja, radio i prasa.

    Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

    Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, wymyślasz, działasz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.

    Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Wydatki na alternatywne techniki promocji są znikome w porównaniu z budżetami dużych firm na reklamę konwencjonalną, ale na rezultat ich działań trzeba trochę poczekać Niemniej warto, ponieważ wyniki mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:

  • Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się
  • Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy
  • Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
  • Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
  • Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
  • Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji

O Autorze:

Jakub Wicher - Magister socjologii na UAM Poznań, specjalizacja: Badanie rynku i opinii publicznej. Pracownik Public Relations & Promocji w firmie niekomercyjnej. Prezes i założyciel Stowarzyszenia „Kreatywy”. Pisarz, scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek dla zespołów, programista komputerowy, badacz slangu i gwar.

Autor książek „Souacz Park i Klątwa Alkajdy” (Vesper Poznań 2006), „Trzecia Rzeszapospolita – manifest wolnościowego surrealizmu” (Bractwo Trojka Poznań 2003).

Czego jeszcze dowiesz się z tej
książki?
Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy?

  • Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"?
  • Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
  • Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach?
  • Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?

    Zanim zdecydujesz się sięgnąć po tą wiedzę, przeczytaj koniecznie spis treści i dowiedz się, co jeszcze znajdziesz w publikacji "Marketing alternatywny".

    Napadnij na bank pomysłów marketingowych

    "Nikt dotąd nie ujawnił takiej wiedzy w jednej publikacji"

    To pierwsza publikacja, w której ujawniono gotowe i oryginalne pomysły na promocję Twojej firmy. Także te niekonwencjonalne, chronione największą tajemnicą przez ludzi z branży. Napadniesz na ich bank i przejmiesz praktyczną, skrzętnie ukrywaną wiedzę. Będziesz mógł sam wziąć sprawy w swoje ręce i uniezależnić się od innych.

    Dlaczego badania rynku i wizerunku firmy są tak istotne?

    Badania marketingowe są podstawowym źródłem informacji o rynku i jego prawach; o jego uczestnikach oraz ich wymaganiach i potrzebach. Każda szanująca się firma ma w swoich strukturach sekcję badawczą. Tylko w ten sposób można nadążyć za zmieniającym się światem i rynkowymi trendami. Tylko w ten sposób można skutecznie konkurować i odnosić sukces.

    Żeby przeprowadzić skuteczne badania rynku albo wizerunku Twojej firmy nie trzeba za każdym razem wynajmować do tego celu specjalistycznej firmy z zewnątrz. Szczególnie, że taka przyjemność zaiste słono kosztuje (przynajmniej 5-20 tysięcy złotych).

    Możesz zaoszczędzić ponad 20.000 złotych,
    a przy okazji zyskać cenne doświadczenie

    Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe, alternatywne rozwiązania, które przy minimalnym nakładzie środków mogą spowodować dynamiczny rozwój Twojej firmy.

    Możesz zatem podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.






BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.