Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia...

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998859608
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:11:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Keith Lincoln, Lars Thomassen

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-665-8
  • liczba stron: 340
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 170 x 245 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty. W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

    O autorach
    Podziękowania
    Wstęp. Nowa prywatyzacja
    CZĘŚĆ PIERWSZA
    ZROZUMIENIE SZANSY
    1. Fakty o marce prywatnej
    2. Mity o marce prywatnej
    3. Przeszłość marki prywatnej
    4. Teraźniejszość marki prywatnej
    5. Przyszłość marki prywatnej
    CZĘŚĆ DRUGA
    IDENTYFIKACJA SZANSY
    6. Raport z badania globalnego Saatchi & Saatchi X
    7. Z perspektywy kupującego
    8. Z perspektywy producenta
    9. Z perspektywy detalisty
    10. Perspektywa ogólna
    CZĘŚĆ TRZECIA
    "UHANDLOWIENIE" SZANS PRODUCENTA
    11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa
    12. Zasady podejścia do marki prywatnej
    13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością
    14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni
    15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse
    16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie
    17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu"
    18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie
    19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep
    20. Zasada 8. Katalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę
    - od sklepowej kasy po telewizję
    21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną
    22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk
    CZĘŚĆ CZWARTA
    "UHANDLOWIENIE" SZANS DETALISTY
    23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa
    24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej)
    25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej)
    CZĘŚĆ PIĄTA
    WNIOSKI
    26. Wspólne wykorzystanie szans
    Postscriptum. Prywatyzacja marki
    Dodatek. Kwestionariusz z badania Saatchi & Saatchi X
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.