Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marka prywatna. Jak przekształcić... /NOWA

19-01-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827332
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:27:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Keith Lincoln, Lars Thomassen

Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-665-8
  • liczba stron: 340
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 170 x 245 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty. W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

    Spis treści:
    O autorach
    Podziękowania
    Wstęp. Nowa prywatyzacja
    CZĘŚĆ PIERWSZA
    ZROZUMIENIE SZANSY
    1. Fakty o marce prywatnej
    2. Mity o marce prywatnej
    3. Przeszłość marki prywatnej
    4. Teraźniejszość marki prywatnej
    5. Przyszłość marki prywatnej
    CZĘŚĆ DRUGA
    IDENTYFIKACJA SZANSY
    6. Raport z badania globalnego Saatchi & Saatchi X
    7. Z perspektywy kupującego
    8. Z perspektywy producenta
    9. Z perspektywy detalisty
    10. Perspektywa ogólna
    CZĘŚĆ TRZECIA
    "UHANDLOWIENIE" SZANS PRODUCENTA
    11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa
    12. Zasady podejścia do marki prywatnej
    13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością
    14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni
    15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse
    16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie
    17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu"
    18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie
    19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep
    20. Zasada 8. Katalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę
    - od sklepowej kasy po telewizję
    21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną
    22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk
    CZĘŚĆ CZWARTA
    "UHANDLOWIENIE" SZANS DETALISTY
    23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa
    24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej)
    25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej)
    CZĘŚĆ PIĄTA
    WNIOSKI
    26. Wspólne wykorzystanie szans
    Postscriptum. Prywatyzacja marki
    Dodatek. Kwestionariusz z badania Saatchi & Saatchi X
    Bibliografia
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa