Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGING BUSINESS RELATIONSHIPS Ford, Gadde

26-10-2014, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 261.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643418647
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:35:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07210, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61478, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07721, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18275, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53639, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07210, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61478, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07721, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18275, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53639

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Managing Business Relationships

MANAGING BUSINESS RELATIONSHIPS Ford, Gadde

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, Ivan Snehota
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 2 Sep 2011
Dimensions: 1.5 x 19 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A47A7B109X

 

 

No company is an island in the world of business. Each company is locked into a complex network of relationships with its customers, suppliers and other counterparts. What happens in these relationships is critical to the success of any business. Managing a company′s relationships and its position in the network is a central, but often misunderstood aspect of business. This new edition of Managing Business Relationships aims to help managers and students understand the reality of business networks and how to manage in them. It has been entirely rewritten to include the latest thinking and research from the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group and includes new chapters on Intermediation in Business Networks, the Economics of Business Relationships and the Practice of Business Networking. Features: • Provides a structured way to understand business networks and their meaning for the practicing manager. • Offers a complete analysis of management in different relationships including those with customers, suppliers, distributors and development counterparts. • Presents a practical analysis of the problems and choices that managers face in developing and changing their relationships and a guide to the critical skills of business networking. The book is vital reading for students of business marketing, purchasing, business networks and relationship management. It is also a valuable resource for all managers operating in business networks, including those in marketing, purchasing, strategy, technical development and distribution.  

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MARKETING MANAGEMENT: B2B Speh, Hutt

 BRAND LEADERSHIP David Aaker

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 UNDERSTANDING BUSINESS MARKETING AND PURCHASING

 WINNING AT NEW PRODUCTS Robert Cooper

 THE BUSINESS MARKETING COURSE Ford, Gadde