KONTAKT email:[zasłonięte]@op.plnr tel: +486[zasłonięte]14561 WYSYŁKA Wysyłka standardowa firmą:
| MAKIJAŻ + SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WIZAŻU Makijaż Autor: Małgorzata Rajczykowska Wydawnictwo: WSiP Oprawa: Miękka Format: 23.5x22.0cm Ilość stron: 86 Wydanie: 1 Rok wydania: 2010 ISBN:[zasłonięte]978-83-11257-7 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]21125 Ciężar: 0,2 kg OPIS:
Książkę tę polecamy przede wszystkim osobom kształcącym się w zawodzie technik usług kosmetycznych, a także wszystkim paniom, które chciałyby poznać tajniki wykonywania makijażu w zależności od typu urody i okazji. Autorka udziela wielu rad, wskazówek i ostrzega, zwłaszcza nieprofesjonalistów, przed popełnieniem często zdarzających się błędów. Książka jest bogato ilustrowana fotografiami i rysunkami. W książce omówiono: • przybory do makijażu; • analizę kolorystyczną; • wykonywanie makijażu krok po kroku; • makijaż permanentny; • airbrush _____________________________________________ Sztuka autoprezentacji i wizażu Autor: Ewa Fałkowska-Rękawek Wydawnictwo: WSiP Oprawa: Miękka Format: 23.5x22.0cm Ilość stron: 96 Wydanie: 1 Rok wydania: 2010 ISBN:[zasłonięte]978-83-11253-9 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]21125 Ciężar: 0,2 kg OPIS: Książkę tę polecamy przede wszystkim osobom kształcącym się w zawodach wizażysty i technika usług kosmetycznych, a także wszystkim paniom, które chciałyby poznać tajniki dobierania garderoby, jej kolorystyki w zależności od figury, typu urody i okazji. Autorka udziela wielu rad, wskazówek i ostrzega, zwłaszcza nieprofesjonalistów, przed popełnieniem często zdarzających się błędów. Książka jest bogato ilustrowana fotografiami i rysunkami. W książce omówiono: • figury, kolory i kształty – środki plastyczne, psychologiczne i krawieckie niezbędne do kształtowania wizerunku zewnętrznego; • twarz – typ urody; • tajemnice kolorów; • kolory – które pasują, a które nie; • barwy, wzory, ornamenty odpowiadające typom urody i ich antynomie; • kształty – linie, style oraz detale; • cechy charakterystyczne odzieży w różnych stylach; • dobór stylu w odzieży do figury; • kolory podkreślające figurę i tuszujące wady; • pozorne działanie kolorów; • dodatki do ubioru i makijaż – kształty, detale, wielkości, kolory podkreślające typ figury oraz urody. |