Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magnetyzery do DIESLA - TURBOMAG XT-5! Testowane!

23-04-2015, 16:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 35 zł     
Użytkownik Xinxin-Polska
numer aukcji: 5253041577
Miejscowość Ożarów Maz.
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 39   
Koniec: 23-04-2015 16:09:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość
 

Zachęcamy do kupna
magnetyzery Turbomag® serii XT-5
przeznaczonych do pojazdów z silnikiem diesla

W skład zestawu wchodzą następujące magnetyzery:

turbomag diesel

  • dwa magnetyzery* powietrza (szare)
  • dwa magnetyzery* paliwa (czerwone - 60% mocniejsze niż benzynowe)
  • jeden magnetyzer* oleju (żóły)
  • sześć opasek mocująych
  • pudełko (z wewnęrznymi przegrudkami)
  • instrukcja montarzu
    (oferta reklamy do pobrania z http://www.turbomag.pl/pdf/instrukcja.pdf)

Aby obejrzeć instrukcję potrzebny jest program Adobe Reader.
Jeśli go nie posiadasz, możesz ściągnąć go klikając na link poniżej:


Ściągnij Adobe Reader

W naszym zestawie każdy magnetyzer składa się z dwóch magnesów neodymowych działających w temperaturze do 120oC oraz z dwóch soczewek magnetycznych (wraz z obejmami) wytrzymujących temperaturę do 220oC.

PAMIĘTAJ !

Jeśli posiadasz samochód z silnikiem DIESLA magnetyzer działa na paliwo nie na silnik i nie ważna tutaj jest pojemność silnika tylko rodzaj paliwa.

Niedowiarek mógłby zapytać:
"po co mi Turbomag ®?"

Stałe stosowanie magnetyzerów Turbomag® gwarantuje:

  • zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 22% (dla LPG; w przypadku benzyny zużycie paliwa może zmniejszyć się nawet o 22%, zaś przy oleju napędowym ~ o 18 %)
  • wzrost mocy maksymalnej (większa prędkość maksymalna),
  • uzyskanie efektu wysokooktanowego ze słabego (tańszego) paliwa,
  • lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa,
  • czyste świece,
  • wzrost mocy i elastyczności,
  • oczyszczanie przewodów i komory spalania z nagaru,
  • cichsza praca silnika,
  • łatwy rozruch w niskich temperaturach,
  • znaczne przedłużenie żywotności silnika,
  • spadek emisji CO, węglowodorów i tlenków azotu (NOx-ów) nawet o 50 %,
  • redukuje toksyczność spalin o 50 - 80 %,
  • likwidują główną przyczynę dymienia (olej przedostający się do komory spalania).

Uwaga!

Ważne jest także prawidłowe zamontowanie magnetyzerów - ich montaż (w oparciu o załączoną do każdego zestawu instrukcję) nawet nie wprawionej w mechanikę samochodową osobie zajmuje maxymanie 10 minut.

Instalowanie Turbomag'a

1.  Zlokalizuj przewód paliwowy doprowadzający paliwo ze zbiornika do silnika. Pojazdy z wtryskiem paliwa mają dwa równoległe przewody biegnące między zbiornikiem a silnikiem, przewód zasilający i przewód zwrotny. Przy włączonym silniku sprawdź temperaturę obydwu przewodów, zimniejszy będzie przewodem zasilającym.

2.  Przygotuj plastikowe paski zaciskowe (strapy). Przymocujesz nimi Turbomag® do przewodów paliwowych.

3.  Umieść Turbomag® na przewodzie paliwowym, w łatwo dostępnym miejscu tak blisko gaźnika lub systemu wtrysku paliwa jak to możliwe. Jednakże nie instaluj Turbomag'a w pobliżu alternatora ani żadnego źródła energii elektromagnetycznej. Dobre rezultaty uzyskamy nawet instalując Turbomag'a na przewodach metalowych, jednakże więcej czasu zabiera mu wykorzystanie jego pełnego potencjału. Nie instaluj tego urządzenia na przewodach paliwowych z plecionego metalu, te powinny być zastąpione gładkimi przewodami metalowymi, gumowymi lub plastikowymi.

4.  Ustaw połówki Turbomag'a w taki sposób, aby przerwy między nimi były takie same z obydwu stron. Zakończ instalację zaciskając strapy. Obetnij nadmiar pasków zaciskowych. Sprawdź jeszcze raz, czy na pewno obydwie połówki są równo ustawione w stosunku do siebie w płaszczyźnie pionowej i poziomej.

Turbomag

Ponieważ zacznie zachodzić proces czyszczenia i usuwania osadów węgla w cylindrach, zużycie paliwa może czasowo wzrosnąć w początkowej fazie cyklu. Ustabilizuje się to po krótkim czasie. Zauważalna poprawa nastąpi po czterech pełnych tankowaniach, a na optymalną poprawę należy poczekać trzy pełne tankowania. Czysty filtr powietrza lub pomiar gaźnika albo wtrysku paliwa także pokaże rezultaty i oczywiście należy pojazd poddawać regularnemu serwisowi.

Pamiętaj!

  • Montując magnetyzery na przewodach doprowadzających paliwo sprzyjasz zapchaniu przewodu przez ferromagnetyki (osady), które w takim przypadku z czasem osadzą się w miejscu gdzie zamontowany będzie magnetyzer. Dlatego najlepiej zamontować magnetyzer na filtrze paliwa albo ostatecznie od czasu do czasu przesunąć go w inne miejsce na przewodzie.
  • Przeprowadzanie własnych obserwacji na podstawie zużycia zaledwie jednej pojemności zbiornika paliwa nie daje wiarygodnych danych dotyczących "oszczędnościowego" działania magnetyzerów. Po pierwsze, pole magnetyczne generowane przez magnesy z których składa się magnetyzer potrzebuje czasu aby rozprzestrzenić się na okoliczne elementy układu napędowego. Po drugie, najczęściej paliwo z zaledwie jednego zbiornika pochodzi tylko z jednej stacji. W Polsce wciąż nie zawsze można wykluczyć "chrzczenia" paliwa a im gorsze ("chrzczone") paliwo tym jego pojemność magnetyczna mniejsza, a co za tym idzie oszczędność w spalaniu.
  • Najłatwiej sprawdzić działanie magnetyzerów w samochodzie, który posiada komputer pokazujący zużycie paliwa.
  • I najważniejsza sprawa osoba testująca magnetyzer nie może wiedzieć iż są zamontowane w samochodzie.


Jeśli to takie dobre, to czemu nie jest stosowane przez przemysł samochodowy?

Wciąż oczyszczany z osadów przez zamontowane magnetyzery silnik to także czyste świece, mniejsze zużycie katalizatora, mniejsze nagrzewanie, mniejsze zużycie systemu chłodzącego, itd . Kto by więc zyskał na fabrycznym montowaniu magnetyzerów ? - Oczywiście właściciele aut z magnetyzerami bo to oni wydawaliby mniej na paliwo, mniej na naprawy i części! Ale aby ktoś zyskał pewnie ktoś musiałby stracić. Jak myślicie, kto? - Nikt inny jak ci, którzy produkują części zamienne (a więc najczęściej te same koncerny samochodowe, które wytwarzają kompletne auta), prowadzą warsztaty samochodowe, sprzedają paliwo a także Ci, którzy nakładają / pobierają związane z konsumpcją paliwa podatki! W efekcie widzimy, że ONI straciliby mnóstwo pieniędzy.

Dlaczego powinienem wybrać tę, a nie inną markę magnetyzera?

Turbomag® jest jedynym urządzeniem magnetycznym oszczędzającym paliwo, które posiada następujące cechy: optymalizuje zużycie paliwa i moc posiadając wystarczająco kompaktową budowę do zastosowania na giętkich i cienkich przewodach paliwowych, w przeciwieństwie do innych większych urządzeń.

Turbomag® został zbudowany na podstawie neodymowego konduktora magnetycznego N38H (pracuje w warunkach do 120oC), który zawiera więcej mocy magnetycznej działającej na większej powierzchni, co zwiększa jego działanie. Każdy zestaw jest poddany testom przed wypuszczeniem do klienta. Wewnętrzny strumień magnetyczny Turbomag'a ma wartość około 6300 Gausów co daje około 3500 Gausów na powierzchni magnesu. Jest to wystarczająca moc do oddziaływania na każdą znajdującą się w pobliżu ciecz.

Jak działa Turbomag®?

Nie uzdatniane cząsteczki paliwa mają tendencje do "sklejania się" ze sobą z powodu przyciągania między cząsteczkami o ładunkach o przeciwnej polaryzacji. Powoduje to niewydajne spalanie. W rezultacie twój silnik odczuwa utratę mocy, jest w stanie pokonać krótszą odległość na dawce paliwa i jest narażony na osady węglowe. Silne pole magnetyczne Turbomag'a powoduje, że te "zbitki" cząsteczek paliwa dostają ładunek takiej samej polaryzacji, a wiec zaczynają się odpychać i paliwo staje się bardziej rozproszone, dając w efekcie bardziej wydajny zapłon i więcej mocy. Turbomag® usunie istniejące osady węglowe z twojego silnika - zazwyczaj trwa to do trzech pełnych tankowań, a co za tym idzie, zwiększy się ilość przejechanych kilometrów na jednym baku i moc silnika.

Istnieje możliwość odebrania magnetyzrów osobiście w Ożarowie Maz. k/ Warszawy w siedzibie głównej firmy Xinxin Polska.

Google maps ...
google
Wyświetl większą mapę

* Wysyłka zabawki odbywa się w dniu złożenia zamówienia, dlatego też przesyłka powinna znaleźć się u Klienta następnego dnia roboczego. Ewentualne opóźnienia wynikają z winy firmy kurierskiej.

  Adres

Xinxin Polska
ul. Kościuszki 6A
05-850 Ożarów Maz.

mBank
PL 16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 372963
  Wysyłka

Kurier (zalecany)

Przedpłata kurier GLS : 16.90 zł
Pobranie kurier GLS : 19.90 zł

siodemka siodemka

Zalecamy wysyłkę kurierem.
Jednak jeśli sobie życzysz wyślemy
Pocztą Polską ;)

Poczta Polska - 13,55 zł - wpłata na konto
Poczta Polska - 15,50 zł - pobranie

* w cenę wliczono opakowanie
  Kontakt
Dział handlowy :
Pracujemy w godz. 900 - 1600
tel:. +48 22 [zasłonięte] 98
w innych godzinach nr komórkowy
mobile: + 48 [zasłonięte] 98 98
[zasłonięte]@xinxin.pl
Gadu-Gadu Dział Sprzedaży 323673 
Mój stan   chat : damian_xinxin

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący może zwrócić towar w terminie 10 dni od dnia sprzedaży. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie do siedziby firmy towaru w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. Za stan niezmieniony uważa się towary nie rozpakowane, nie testowane, w oryginalnych opakowaniach oraz towary z nie zerwanymi plombami transportowymi.




Copyrights by Xinxin polska 2015 - wszystkie prawa zastrzeżone