Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lubię to Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

01-01-2015, 12:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.15 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 28.15 zł     
Użytkownik ksiazka_z_pasja
numer aukcji: 4858851338
Miejscowość Gliwice
Licytowało: 1    Wyświetleń: 18   
Koniec: 01-01-2015 12:07:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Dave Kerpen


rok wydania: 2013
stron: 256
format: 158 x 232 mm
oprawa: miękka
wydawnictwo: Helion


Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!

Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!

Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?

Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.

Bądź lubiany:

  • słuchaj uważnie,
  • bądź transparentny,
  • odpowiadaj ludziom,
  • bądź autentyczny,
  • opowiadaj świetne historie.

Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.



SPIS TREŚCI:

Podziękowania (7) Wprowadzenie (11) Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21) Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (33) Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient (47) Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61) Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami (75) Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85) Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95) Rozdział 8. Bądź autentyczny (105) Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117) Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? (127) Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137) Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149) Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami (161) Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173) Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183) Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195) Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205) Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215) Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225) Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych (229) O autorze (255)

ksiazka_z_pasja

to nasze nowe konto na Allegro

Od lat sprzedajemy na kontach

ksiazka_gliwice oraz MercuriusGliwice

 

Łącząc zakupy z naszych kont, za przesyłkę płacisz tylko raz!