Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebook

26-01-2014, 12:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 3833397969
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2014 11:15:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Dave Kerpen

Stron: 256

Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!

Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!

Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?

Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.

Bądź lubiany:

  • słuchaj uważnie,
  • bądź transparentny,
  • odpowiadaj ludziom,
  • bądź autentyczny,
  • opowiadaj świetne historie.

Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.

Podziękowania (7)

 

Wprowadzenie (11)

 

Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)

 

Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (33)

 

Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient (47)

 

Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)

 

Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami (75)

 

Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)

 

Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)

 

Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)

 

Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)

 

Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? (127)

 

Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)

 

Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)

 

Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami (161)

 

Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)

 

Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)

 

Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)

 

Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)

 

Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)

 

Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)

 

Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych (229)

 

O autorze (255)