Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOLOUNGE vol. 2 LOGOTYPY W SIECI PROJEKTOWANIE

23-01-2014, 20:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik houseofalbums
numer aukcji: 3891040963
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-01-2014 20:12:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         

Kontakt

House of Albums
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków
mail: [zasłonięte]@houseofalbums.pl
tel: +48 12 [zasłonięte] 63

Koszty transportu

KURIER
- do 4,00 kg: 17 zł
- od 4,00 do 14,00 kg: 19 zł
- powyżej 14,00 kg: 33 zł

POCZTA POLSKA
- do 0,8 kg: 11 zł
- od 0,8 do 1,8 kg: 13 zł
- od 1,8 do 4,8 kg: 14,50 zł
- od 4,8 do 9,8 kg: 20,50 zł
- powyżej 9,8 kg: 30 zł

Odbiór osobisty - bezpłatny

Niestety nie wysyłamy towaru za pobraniem.

Dane do przelewu

IdeaBank 51 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010642 [zasłonięte] 729102


House of Albums Natalia Maryńczak
ul. Olszanicka 12A
30-241 Kraków

Regulamin

Zapoznaj się z regulaminem

Regulamin

House of Albums to krakowska księgarnia oraz sklep internetowy. Proponujemy kilka tysięcy albumów z zakresu architektury, fotografii, malarstwa, dizajnu, filmu, muzyki, przyrody i wielu innych dziedzin. Oferta zawiera nie tylko zagraniczne wydawnictwa, ale też szeroki wybór tytułów z pracami polskich artystów. Ważną częścią naszej działalności jest udostępnianie niezwykłych i trudnych do zdobycia wydawnictw, książek artystycznych, wydawnictw festiwalowych oraz tego, co mieści się w szeroko pojętym self-publishingu. Ponadto w HoA można znaleźć starannie wyselekcjonowane książki dla najmłodszych czytelników – bajki, opowiadania oraz książki o sztuce napisane specjalnie z myślą o dzieciach. Księgarnia realizuje indywidualne zamówienia klientów. Jest miejscem spotkań, dyskusji, wystaw i warsztatów. Zapraszamy!

Nazwa przedmiotu

LOGOLOUNGE vol. 2

Opis przedmiotu

Features 2,000 logos and provides fresh inspiration to anyone looking to direct the design of their own identity.A searchable database of more than 36,000 logos by keyword is available by subscription on the popular website, www.logolounge.com, launched in 2002 by author Bill Gardner. If you don't have a subscription but would still like to see the best logos on the site created by top designers who often maintain low profiles, then the new paperback edition of LogoLounge 2 is for you.

Recent noteworthy projects that are claiming the public spotlight are profiled in this book. It covers identities created for various industries such as airlines, networks, dot-coms, banks, and fashion, as well as lesser-known boutique projects in which the designer's name is larger than the client's.

The first portion of the book profiles ten top designers and spotlights their biggest, newest campaigns. A handful of their smaller projects are also featured, including some that have never before been seen. The second half of the book contains almost 2,000 logos organized by logo design (typography, people, mythology, nature, sports, etc.)

Tagi: Catharine Fishel; Bill Gardner; logo; projektowanie; web design; strona internetowa; inspiracja; typografia; Rockport

Zdjęcia przedmiotu

LOGOLOUNGE vol. 2

Dane techniczne

autor:Catharine Fishel, Bill Gardner
język:angielski
liczba stron:192
oprawa:twarda
rok wydania:2006
wydawnictwo:Rockport
wymiary:28,6 x 24 x 2,1 cm
waga:1,1