Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Logistyka w przedsiębiorstwie - Szymszal, Gajdzik

17-05-2014, 15:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.75 zł     
Użytkownik ksiazka_gliwice
numer aukcji: 4250233739
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-05-2014 15:45:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym

Jan Szymszal, Bożena Gajdzik, Jarosław Piątkowski


rok wydania: 2011
stron: 197
format: B5
oprawa: miękka
wydawnictwo: Politechnika Śląska

 
Opracowanie ma na celu przedstawienie w sposób zwarty roli logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Szczególna uwagę poświęcono procesowi dystrybucji wyrobów i obsłudze klientów. Jako studium przypadku posłużyły przedsiębiorstwa polskiego sektora hutniczego. W zakresie tematyki optymalizacji logistycznej przedstawiono wybrane metody stosowane w logistyce produkcji, magazynowania i transportu. Zaproponowano metody pozwalające na zastosowanie prostych narzędzi obliczeń komputerowych.
Podręcznik polecany jest studentom wyższych uczelni, wydziałów technicznych i zarządzania oraz menedżerom wszystkich szczebli zarządzania, zwłaszcza logistykom w przedsiębiorstwach produkcyjnych.


SPIS TREŚCI:

WSTĘP 5

Rozdział 1. LOGISTYKA - GENEZA, DEFINICJE, ISTOTA, ZAKRES 7
1.1. Rys historyczny powstania logistyki 7
1.2. Definicje logistyki 20
1.3. Istota i cele logistyki 27
1.4. Zakres działalności logistycznej w przedsiębiorstwie 31
1.5. Koncepcja łańcucha wartości 44

Rozdział 2. KONCEPCJA LOGISTYCZNO-MARKETINGOWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE 50
2.1. Założenia koncepcji logistyczno-marketingowej 50
2.2. Proces dystrybucji wyrobów przemysłowych 53
2.3. Obsługa klienta w ujęciu logistyczno-marketingowym 58
2.4. Zarządzanie kluczowymi klientami 70
2.5. Benchmarking w koncepcji logistyczno-marketingowej przedsiębiorstw 76

Rozdział 3. LOGISTYCZNE CENTRA DYSTRYBUCJI 84
3.1. Istota Logistycznych Centrów Dystrybucji 84
3.2. Geneza powstania centrów serwisowych w przemyśle metalurgicznym 90
3.3. Rola centrów serwisowych w branży hutniczej 93
3.4. Usługi oferowane przedsiębiorstwom hutniczym 99

Rozdział 4. SYSTEMY INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE 108
4.1. Wykorzystanie teorii gier w logistyce 108
4.2. Make-or-by i BEP w logistyce produkcji 116
4.3. Optymalizacja stanu minimalnego i wielkości zamówienia 140
4.4. Optymalizacja zadań transportowych i przydziału 160

BIBLIOGRAFIA 191